今日終於冇落雨了..
我今日唔打咁多野啦-v-"..
好累.. 好煩..=]
我發覺呢-v-"..
原來佢真係好中意某某架..
我會繼續等.. 因為我真係好中意你-o-"..
個個話我今次玩下玩下.. 唔多認真
不過我真係認真架._.!
牙bear都話我冇機會.. 不如放棄吧啦-口-"..
我唔想放棄呀.. 家陣倒數既話..
得返54日既時間.. 我地3c班一齊既時間又少左..
不過就算同你係埋一齊得1日.. 我都會珍惜同你1日既時間..
不過如果有機會先算啦.. 囧"
講住咁多先啦- -" 廢事再講..
會喊xD" 哇哈哈..
願你跟他能開心快樂.. 囧"..
|