∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


初中三年完結=] 感動 分類: 未分類

haha..  呢排比較繁忙.. 所以冇打QoozA..``

家陣比較得閒..所以家陣補打返上個禮拜五=]

唉..   終於3C班要分開了..  雖然..大家都好唔捨得大家=(..

但見到大家成熟左咁多..  不禁有少少開心XD".. 

下年大家就要分到唔同既班到..   就會好少再傾計.. 吹水.. hea-o+"

所以今個暑假..  我地要多d出黎玩-_+".. 哈.. 記住叫埋我XD"..

哎也-_-.. 都唔知講乜好..  

總之..  以後既日子,,  可能大家都唔會再見面..   但..希望諗下呢三年點一齊玩..

點一齊發癲..  點一齊on8+1 都好呀T^T..  

包你諗返起.. 都笑到碌地XD"..   剩係諗磨柱都笑死XD’’..

送返首歌比大家=]"..   祝大家前程錦繡!!!                  

(PS: 記住留cm  不留者殺 !  )

前程錦繡

歌手:許志安

那年一起靜坐抗議 那年一起玩物喪志
那年一起暗戀然後失戀了默默扶持
那年班長競選才學會政治
當走進大社會 奉獻少 罵戰多
相識接著拆夥 朋友仔沒有幾個 幾個
敵人很多 少一個不算少 多一個都太多
當初唱字母歌 學會的 未算多
終於領悟再多 人跌倒又上一課 一課
校門即使逐一給光陰上鎖 都謹記當初
(夕陽之歌剩低這一首輓歌 想起我當初)
某人新婚席上再見 笑容顯得特別靦腆
那年一起嗌交無奈今天已靜默無言
我們交出那款循例性笑臉
當走進大社會 是與非 右與左
當中價值太多 朋友仔沒有幾個 幾個
聚頭不多 推搪有工作多 多親切都變疏
不想唱勵志歌 勵志歌 勵志麼
彼此背負太多 隨每天習慣經過 經過
            為誰奔波獲得比當初再多 比不上當初            



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 52 | »