∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


下雨天.. 不安 分類: 未分類

一朝早就落雨..   好唔舒服-_-!!

仲唔洗早會... so good  x)

第一堂..  地理   講四川大地震.. 悶-_-!!

第二堂..  英文..  0k悶啦-_-"

跟住同何國落左去食野-v-"

第三堂..  中史..  都仲係冇人理佢.. 繼續傾計..囧"

唉..  見到佢同佢玩得咁埋..  好傷心-_-"

跟住老瀚同細孖隻抽-_-"  咁就比人記缺點.. -3-"

跟住上數學堂-_-"   so sad..   完全唔想聽書/333\

唉..  傷心到爆呀!!..

跟住科學x2..   第一堂..   一諗起果件事..  就非常不爽!!!

跟住舒比問我: 你唔開心呀- -?

我都唔知點答佢-口-"..  跟住第二堂..  心情好返d啦..

跟住lunch..  老瀚係咁講我-_-"  搞到面紅.. 囧" 

(個一刻好開心-3-")  因為你叫佢唔好搞我x)..

中文堂..  14:28分.. 默哀3min-v-"  超悶的說..

都唔知諗咩好-口-"..  跟住又叫我地寫對呢件事有咩感想..

之後上英文堂..  超悶的說.. 

跟住放學..  同肥培,翁泓去左沙田買袋..

買完袋之後.. 去左睇野-_-"  好搞笑..囧"

跟住翁泓走先..  我同肥培去食吉野家.. 

食完之後..      返屋企嚕..      



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 52 | »