一朝早就落雨.. 好唔舒服-_-!!
仲唔洗早會... so good x)
第一堂.. 地理 講四川大地震.. 悶-_-!!
第二堂.. 英文.. 0k悶啦-_-"
跟住同何國落左去食野-v-"
第三堂.. 中史.. 都仲係冇人理佢.. 繼續傾計..囧"
唉.. 見到佢同佢玩得咁埋.. 好傷心-_-"
跟住老瀚同細孖隻抽-_-" 咁就比人記缺點.. -3-"
跟住上數學堂-_-" so sad.. 完全唔想聽書/333\
唉.. 傷心到爆呀!!..
跟住科學x2.. 第一堂.. 一諗起果件事.. 就非常不爽!!!
跟住舒比問我: 你唔開心呀- -?
我都唔知點答佢-口-".. 跟住第二堂.. 心情好返d啦..
跟住lunch.. 老瀚係咁講我-_-" 搞到面紅.. 囧"
(個一刻好開心-3-") 因為你叫佢唔好搞我x)..
中文堂.. 14:28分.. 默哀3min-v-" 超悶的說..
都唔知諗咩好-口-".. 跟住又叫我地寫對呢件事有咩感想..
之後上英文堂.. 超悶的說..
跟住放學.. 同肥培,翁泓去左沙田買袋..
買完袋之後.. 去左睇野-_-" 好搞笑..囧"
跟住翁泓走先.. 我同肥培去食吉野家..
食完之後.. 返屋企嚕..
|