今日係人地個blog到睇到d iQ題..
所以打出黎比大家玩下xD"..
1, 樹邊部份最得閒?? 根/葉/莖??
2, 有隻大笨象追一隻螞蟻`隻螞蟻入左個洞. 伸左隻腳出黎.. 點解呢?
3, 流星花園首主題曲係`流星雨`啦.. 咁陶大花園首主題曲叫咩呢??
4, 點解小明跑得快過架火車??
5, 小明買左盒牛奶味既朱古力`點知太多牛奶味.. 咁之後佢點做呢??
6, 多啦a夢個百寶袋.. 唯一冇d咩??
7, 肥仔係四樓跳落黎變左咩??
8, 多啦a夢套卡通片入面邊個大過左會做醫生??
9, 小明彈琴好叻.. 點知比老師捉左染髮.. 之後佢唔識彈琴啦..點解呢??
|