2008 年 6 月 16 日  星期一 晴天
期望"

假期好悠長,冇工返..只有悶字可以形容,,

你又係咪同我一樣,,係屋企發白日夢?

半個月無咩運動,,身體機能都差左,,''

打幾下籃球,,會頭暈,,,OmG!'

依加1600,,都唔知可唔可以8分鐘內完添,,- -

唉,,仲要成日落雨,,,

想去游水-口-,,,但係d人又成日話,,,冇收入,,,唔想去,,,

想去唱k,,= =又唔係好多人鍾意去,,

雖然悶係屋企係對我冇咩問題,,

只不過,,,,,,

時間係有限,,,

係屋企只係係度聽歌,,,睇動畫,,

真係好頹廢,,,

依加有咩活動不妨問下我- -,,,(運動既,,又或者係睇戲,,唱k)

"""

''

'

岩岩比個傻仔喱拉左落去,,陪佢買野,,

不過都幾好-口-,,,咁耐以黎,,都未買過零食,,

買左幾盒-3-糖,,

 

希望聽日可以盡興"

刊登時間︰2008-06-16 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區