假期好悠長,冇工返..只有悶字可以形容,,
你又係咪同我一樣,,係屋企發白日夢?
半個月無咩運動,,身體機能都差左,,''
打幾下籃球,,會頭暈,,,OmG!'
依加1600,,都唔知可唔可以8分鐘內完添,,- -
唉,,仲要成日落雨,,,
想去游水-口-,,,但係d人又成日話,,,冇收入,,,唔想去,,,
想去唱k,,= =又唔係好多人鍾意去,,
雖然悶係屋企係對我冇咩問題,,
只不過,,,,,,
時間係有限,,,
係屋企只係係度聽歌,,,睇動畫,,
真係好頹廢,,,
依加有咩活動不妨問下我- -,,,(運動既,,又或者係睇戲,,唱k)
"""
''
'
岩岩比個傻仔喱拉左落去,,陪佢買野,,
不過都幾好-口-,,,咁耐以黎,,都未買過零食,,
買左幾盒-3-糖,,
希望聽日可以盡興"
|