2008 年 6 月 1 日  星期日 時晴時雨
結束了麼?

畢業典禮""

過去了,,告別五年中學既糜爛生活,,

係時候,反省自己有咩可以做,

過去既五年都係浪費左,,根本就落唔到心機去讀,,

(不如話係自控能力低,好難去拒絕電腦既束縛-口- 因此死翘翘的)

其實,,唔認老都唔得na-口-,,,

老實講,,-口-個樣雖然唔似,,,但係個腦部學習能力的確差左,, - -

我同拎第1,2,3名既人,,,差在既就係 *堅定不移既信念,, *強勁既自控力,,

咪睇我既樣咁*善良-口- *純品._. *年青>3<

其實我真係咁-v-xd

(你地偷笑-口-?睇你都會淫笑家na,你話我點知- -?你白癡家,,麼)

 

開玩笑而已-v-

希望自己可以更加自立,,比d勇氣-口-

做個男強人-口-加把勁!!!frigting!!!!!

刊登時間︰2008-06-01 12:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區