畢業典禮""
過去了,,告別五年中學既糜爛生活,,
係時候,反省自己有咩可以做,
過去既五年都係浪費左,,根本就落唔到心機去讀,,
(不如話係自控能力低,好難去拒絕電腦既束縛-口- 因此死翘翘的)
其實,,唔認老都唔得na-口-,,,
老實講,,-口-個樣雖然唔似,,,但係個腦部學習能力的確差左,, - -
我同拎第1,2,3名既人,,,差在既就係 *堅定不移既信念,, *強勁既自控力,,
咪睇我既樣咁*善良-口- *純品._. *年青>3<
其實我真係咁-v-xd
(你地偷笑-口-?睇你都會淫笑家na,你話我點知- -?你白癡家,,麼)
開玩笑而已-v-
希望自己可以更加自立,,比d勇氣-口-
做個男強人-口-加把勁!!!frigting!!!!!
|