| 2008 年 4 月 7 日 星期一 |
 | |
| 會考.... |
一年一度既會考經已開始''
戰亡人,,不計其數,,,=v=
希望唔好有我份-v-
最近開始好""腦力""(努力)咁做練習-v-
今次只攻bio , cit , chem ,
其他死得就死-口-""
數學可以拎到 C 瓜-v-
中英文 比個 E 我-v-
大家好好用Heart-v-
比D心機,,下年應該有機會見-v-
我想升中六既原因係,,,參加歌唱比賽>V<
GREAT!!!

|
| 刊登時間︰2008-04-07 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 41 | »
|
|