2008 年 4 月 7 日  星期一 晴天
會考....

一年一度既會考經已開始''

戰亡人,,不計其數,,,=v=

希望唔好有我份-v-

最近開始好""腦力""(努力)咁做練習-v-

今次只攻bio , cit , chem ,

其他死得就死-口-""

數學可以拎到 C 瓜-v-

中英文 比個  E 我-v-

大家好好用Heart-v-

比D心機,,下年應該有機會見-v-

我想升中六既原因係,,,參加歌唱比賽>V<

GREAT!!!

刊登時間︰2008-04-07 04:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區