2008 年 4 月 22 日  星期二 晴天
會考ソCIT

哇!!!

電腦考完了=V=""

MC難,,,,卷一,,,易,,,卷二,,唔知,,,

比人兇一兇-0-,,,我諗拎到c瓜,,,

唉,,,盡左力啦-口-(其實係唔夠力-口-"冇做past paper,,,今年d mc  比上年難2倍- -,,,!!!!)

 

聽日phys啦,,,-口-

死啦,...希望聽日發展到80%- -

有80%比我就可以拎D

咁離升中文既路又近左,,,

大家加油,,,

一句講曬-口-

    NEVER GIVE UP, TRY YOUR BEST!!

刊登時間︰2008-04-22 05:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區