哇!!!
電腦考完了=V=""
MC難,,,,卷一,,,易,,,卷二,,唔知,,,
比人兇一兇-0-,,,我諗拎到c瓜,,,
唉,,,盡左力啦-口-(其實係唔夠力-口-"冇做past paper,,,今年d mc 比上年難2倍- -,,,!!!!)
聽日phys啦,,,-口-
死啦,...希望聽日發展到80%- -
有80%比我就可以拎D
咁離升中文既路又近左,,,
大家加油,,,
一句講曬-口-
NEVER GIVE UP, TRY YOUR BEST!!