2007 年 7 月 12 日  星期四 晴天
...

琴日終於派左成績表啦,,,

結果都同預算內有少少差別

未如理想,,,

中文,數學,生物,化學,物理,既成績都係大幅度下降,,

平均每科下降左10分

成日聽日人地講,,讀多d書就有幫助家啦

我都有睇家,,,而且學左幾種形式去作文

但係miss就話作得好差,,,fail曬

中文,,,,唔知係點既.,,

唔知係咪我地班miss比分太緊,,,定係要求太高

定係我自己根本就基礎唔好,,,

成日搞唔掂...

對課文(文言文)既了解都係有d出入,,

數學,,,無可否認係我自己太懶,,,唔識又唔去問,,,唔做多d

日日都係得過且過,,,

淨係掛住返屋企開電腦,,,

英文,,反而升左幾分

化學更加難上加難...本來已經睇到好煩,,,我未搞明白既時候

已經去左下一課,,,

成日搞亂野

唔識計摩爾濃度

一個字講曬"""煩"""

phy's,,日日都勁死蠢,,,,錯d唔小心

對個課文唔係太了解

bio,,,,本來以前都係最好既一科...

依加搞到fail,,,,49.x分

唔可以話miss教得差,,,係自己未有心去學

又唔聽書又唔睇書,,既後果

 

當係結業禮既時候,,

見到個中一,,,中,英,數,地理,中史,西史,宗教,都係全級第一,,,

諗起,,自己真係唔識野.,,,考到個級9既名次就沾沾自喜,,,,

人地年紀輕輕就咁識諗野.,,中一已經識緊大學有咩學

聽到之後,,自己真係比唔上佢,,,

同樣係新移民,,但係就比香港既舒適宣染左

,,,,,唔加係個暑假下d苦工,,,下年既結果,,,同依加都唔會有太大出入家啦

 

當你太在乎一個人的時候,你的心裡能裝的下的東西就變少了
滿腦子想的都是她,無時無刻都在想能為她做些什麼
於是,你喪失了自我,成為一個為別人而活的人。
你不再有自己的生活,不再有和對方不一樣的地方
每說一句話,你都小心翼翼,期待能夠有好的回應
每做一件事,你都再三考慮,希望她能夠被你感動
然後你會發現,聊天的話題好像變少了,相處不在像從前當朋友般的開心自在
她隨口說出的一句話,網誌上的一篇心情,可以牽動你全身的神經,有時讓你開心不已,
但大部分的時候卻是讓你魂不守舍一整天。

當我們越是在乎一個人的時候,越難拿捏自己的分寸
不是對她好到無以復加,就是賭氣強迫自己疏離耍自閉。

世界不是由她構成的。<<

即使失敗了,也還有很多值得去追尋的目標。<<

<<好鍾意依一句,,,

刊登時間︰2007-07-12 11:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區