SaskeYoung
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2007 年 10 月 23 日 星期二
開始發功\v/
唔多得na,要做下野先得,如果唔係我英文係會考拎2星既結果會好渺~
有野搞- -聽日補打
刊登時間︰2007-10-23 10:47 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
|
41
|
»
SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
MORE...