2008 年 6 月 9 日  星期一 晴天
佐敦ソ地獄大盛?

謝師宴" 7月9號"""

點算=口=,,,真係唔多知點著好''

難道好跟人話-口-西裝look?

但係好多人話,,咁著好kai家wo,,

out day曬na=口=

其實- -係咪點著都得家-口-,,

如果到時到個shirt-衫 西裝 ,,西褲- -""

咁我咪死-口-得我一個牛仔褲-口-...t-shirt  柯賣吉!""

算- -用我剩低保命既棺材本$1000去買返件算=v=

應該唔會好差瓜-口-個look XD

期待緊= =, 一份正常d既工作

今日比吳強,朱芬姐-口-2個人輪流兇我同瓜子-口- 講到佢地做間野好恐怖= ="

好似係罪人流放地咁既-口-個個紋身? 個個鍾意砲咀?玩人?

一定要EQ高?= =我好低...除左對女仔 ' 呵...事實如此 無法改變

就算你話我xxx"都係咁家na- - 騎士道精神麼,,

依加淆底=v= 諗深一層-口-聽到吳強話 有個洗野既媽媽-口- 比人話你點教仔家"xxxxx

wo,,,我聽到都好唔服果條kai友,,有一股不憤既能量充斥,,

我都好佩服果個媽媽咁忍得,,-口-換著係我媽,,,可能對方要入院包紮下- -

我諗你地可能諗-口-..下 唔係牙,,人地大隻佬,,飛仔之類既人,,會咁咩?

換著我唔知,,都唔會信-3-

好na-口-唔講..

沖涼-v-

刊登時間︰2008-06-09 10:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區