謝師宴" 7月9號"""
點算=口=,,,真係唔多知點著好''
難道好跟人話-口-西裝look?
但係好多人話,,咁著好kai家wo,,
out day曬na=口=
其實- -係咪點著都得家-口-,,
如果到時到個shirt-衫 西裝 ,,西褲- -""
咁我咪死-口-得我一個牛仔褲-口-...t-shirt 柯賣吉!""
算- -用我剩低保命既棺材本$1000去買返件算=v=
應該唔會好差瓜-口-個look XD
期待緊= =, 一份正常d既工作
今日比吳強,朱芬姐-口-2個人輪流兇我同瓜子-口- 講到佢地做間野好恐怖= ="
好似係罪人流放地咁既-口-個個紋身? 個個鍾意砲咀?玩人?
一定要EQ高?= =我好低...除左對女仔 ' 呵...事實如此 無法改變
就算你話我xxx"都係咁家na- - 騎士道精神麼,,
依加淆底=v= 諗深一層-口-聽到吳強話 有個洗野既媽媽-口- 比人話你點教仔家"xxxxx
wo,,,我聽到都好唔服果條kai友,,有一股不憤既能量充斥,,
我都好佩服果個媽媽咁忍得,,-口-換著係我媽,,,可能對方要入院包紮下- -
我諗你地可能諗-口-..下 唔係牙,,人地大隻佬,,飛仔之類既人,,會咁咩?
換著我唔知,,都唔會信-3-
好na-口-唔講..
沖涼-v-
|