| 2008 年 5 月 28 日 星期三 |
 | |
| 還抱有期待嗎? |
恭喜,,-口-
三鷹既gag鷹 搵到工na,,
得返我冇咋=~=
唔知可唔可以入到-口-..
得既話都唔錯牙-口-...
後日就係最後一日返學na(希望唔係= ="")
畢業典禮=~=
拎到畢業證書瓜,,,拎唔到咪大獲- -
好na- -...有點兒後悔聽日去 沙田 = =,,,
ps,,,聽日如果悶既話就將你 斬殺= = 記住na
|
| 刊登時間︰2008-05-28 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 41 | »
|
|