2008 年 5 月 16 日  星期五 晴天
沙灘?曬黑?曬傷?女神?(omg!!)

去完沙灘lu,,

又曬傷,,,痛,,,,熱=口=,,,

成晚都訓得唔多舒服,,,-口-

紅卜卜-口-,,,,,,,真係好爽,,,

沖浪好正-口-比佢沖到轉左3個圈,,

哥哥同kai喱-口-話見到死神,,(<---死傻仔=3=)

想曬黑都唔係方法,,

次次曬一曬就死左-口-,,,,,

wtf!!!!!!!!!!!!!!!

所以話,,,我好憎去沙灘-口-

傷口依然灼熱....

 

 

刊登時間︰2008-05-16 12:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區