2008 年 5 月 27 日  星期二 晴天
工作?閒聊?浪費時間T^T

唉,,,,係依十幾日既入面-口-,,,

發現校園生活係美好既-口-(人就係咁犯賤麼- -?)

係等放榜既日子- -"" 日日係屋企坐,,,

的確無聊至極,,,,

搵野做?= =....屋企人話唔想我做全職- -

雖然我都十分希望升到中六=口=

可惜,,,感覺上都係好"炆水"

所以=口=,,有咩活動可以叫我參與-口-

除左去beach=v=

其他活動都可以的說"

最好就係,,打羽毛球,,,游水,,,單車,,,

""

日記夠冷清的= ="""

 

pS''   能忘了就忘了吧+3+

刊登時間︰2008-05-27 04:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區