2008 年 3 月 21 日  星期五 晴天
2008-03-21

哇"""

塞!!!

原來已經過左6日假-口-"" (乜都冇做過咁制....)

做左好多...無聊野= =,,,

明明應該自立- -

點解仲係咁幼稚家...

我諗都要再深入去搵未來既路向,,,

唔想成世做""窮人""(只要夠正常生活就足夠=v=)

你地呢?有冇出去溫書,,,-口-

一齊溫書..有好處,,,有壞處(即係我講曬=v=)

好:有唔識既可以問(限部份科目)

壞:成班傻仔搞爛gag- -傾計直落6,7時,..(我類似係咁既白癡._.)

 

最後恭祝大家,,,

會考0分   -v-""

刊登時間︰2008-03-21 12:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區