| 2008 年 3 月 21 日 星期五 |
 | |
| 2008-03-21 |
哇"""
塞!!!
原來已經過左6日假-口-"" (乜都冇做過咁制....)
做左好多...無聊野= =,,,
明明應該自立- -
點解仲係咁幼稚家...
我諗都要再深入去搵未來既路向,,,
唔想成世做""窮人""(只要夠正常生活就足夠=v=)
你地呢?有冇出去溫書,,,-口-
一齊溫書..有好處,,,有壞處(即係我講曬=v=)
好:有唔識既可以問(限部份科目)
壞:成班傻仔搞爛gag- -傾計直落6,7時,..(我類似係咁既白癡._.)
最後恭祝大家,,,
會考0分 -v-""
|
| 刊登時間︰2008-03-21 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 41 | »
|
|