2008 年 2 月 14 日  星期四 晴天
單身情人節??!!

時間過得真快,,,

眨眼間,,,十天的日子過去了=v=

今日我首先祝洛哥,,生日&情人節快樂!!!

 

=~=,,,情人節,,,,

好像從來跟我搭不上,

只好,,,當是普通的日子=v=

,,,所以決定唔出街-口-

不想看到一對對門外""

的情侶- -"""

omg!!

我好失落嗎?

哈...一點吧-口-

不管如何,,,我要安然渡過會考=v=

然後去台灣sweatsweatsweat=v+

xd

蚊喱= =咪出聲,,打十u

刊登時間︰2008-02-14 05:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


SaskeYoung
暱稱: 清風
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區