| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
超唔開心..  |
分類: 個人日記 .. '' |
ShelbY ..+傻王子 ..{好害羞啊我 ''等我下次唔好咁怕羞先得 ..} 講真 ..真係唔知王子仔會Yeah .. 睇完張相o 哂 ..哈 '' 仲有 ..今次埃落王子到好舒服 (超變態呀我 ..)..係就係香左d ..太香啦佢隻香水 ..台上表演 ..台下都聞到 ..超o ..今日狂o 咀喎 ''
(次次上鏡都咁肥 ..睇黎要減下先得 ..'') 各位豬BB ..不要耍帥 ..超無奈我的 ..好不好 ..
1 2 3 笑 ..-v-'' ..(唔係咁想笑囉 ...其實 ..)
耍帥 ..-.-'' (不過ok 帥啦 ..)
無影到少爺 o 哂 ''
今日特別打口語 ..
因為 ...
今日好唔開心囉 ..
佢地唔理我 ..
死王子 ..
差d搞到我喊 ..
>3< ''
我諗緊下次去唔去好. ...
算啦 ..
唔去啦 ..
去黎都冇用 ..
我唔理佢地 ..
佢地都唔會理我架啦 ..
我地始終唔夠元老級勁 ..
我知 ..
呢個係事實..
我又冇咩可以為佢地做既 ..
算啦 ..
冇野好講囉 ..
sing con ..
好緊張 ..
唔知點好 ''
唉 ..
唔知點解 ..
好掛住傻王子同傻b儒 ..仲有傻傻少爺 ..>3<
一日不見如隔3秋 ..
雖則只係 ..幾個鐘 ..
但 ..真係好掛住 ..
傻b儒 ..
乖乖休息啦 ..
好想快d見到你 ..
期待9月 ..
王子要記住我個名點讀 ..
唔係你就知 ..''
唔識問少爺仔啦 ..''
佢一定知 ..''
下次問你唔識你就死 ..
仲有 ..
你今日同少爺仔講死 ..
我好想問你地 ..
你地係咪想死呀 ..
我唔mind ..
幫你地一把囉 ''
好想下次埃落少爺仔個度影 ..
唔知舒唔舒服呢 ..?> 333 < (變態 ..)
幾時可以同Babe儒 影 呀 ''..
知佢Fans 多啦 ..雖則知佢唔夠 布bb 尊bb 同東 bb ..多 ..
但只少都會有1000囉 ''
幾時到我呀 '...
>33333<''
仲有 ..Gillian ..
我同你講 ..
我仲鐘意飛架 ''
我唔鐘意飛 ..你就唔同我做fd ..
我超無奈啦 ''
再見 !!永遠不是朋友 ..
你都講得出 ''
你又差d搞喊我 ..
你同王子一樣咁衰架 ''
唔理我 ''
今日少爺做咩跟我講野 ''
我更無奈 ''
哈 ..
是但啦 ''
|
| 發表時間:2008-05-11 07:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 64 | »
|