今朝又唔願起身. 好暈, 又累. 好彩老豆今朝一早就出左去.
打反黎話叫我鎖好門wo. mummy又要反早. 朝早請左假冇反到..
真係太累了. 下就反到去又要測驗la. 又要拔河. 今次拔河. 我地班終於lost
左la>3< because 我地班ga女仔今日ga精神都唔係咁好. 心情都比平時,我仲
有d暈船浪,真係唔係吹水, 我唔搭得船ga, 差, +上今次對ga班又人 and 大
力, 我地班都估到了. 都出盡左自己ga力
其實已經好好la. 得7個人拔河. 都win左8個人, 拉完之後miss 問我有冇事
見我隻手拉到好傷咁, 我個陣覺得miss 唔同左咁ga. 之前都唔會咁ga,
我好開心. miss冇遍心.
and 今日上中文堂. 澎miss 同我地講佢教埋呢幾日就唔會教我地la
可以話係唔做la. 新年之後反黎就見唔到佢, 我都有d唔捨得ga .
我轉左呢間學校唔耐. but 我幾仲意呢個miss, 佢個人幾搞笑.
同埋我第一次見到佢個陣就覺得佢好似我一個fd "ck" 個樣.
真係有幾分相似ga. miss今日比左d野食比我地. buy左d 靚靚ga
揮春比我地. 哈哈. 我個個係melody 黎的" 學業進步" ,
HUZB反左工BUY左飯去左我到食.
佢呃我Lo. 話唔係今 日buy ndsl比我. 我以為係真ga la.
點知上到黎等左幾個字出反去門口到攞入黎lo. 比左我驚喜我. 我好開心
but , 有ndsl 後, 部pp 好似比我忘記左咁. pp係我daddy
buy比我ga,. 玩左一排冇玩到. 因為冇game岩我玩.
but 我一定唔會唔彩部psp ga , 我唔似d咁衰ga人la.
唔似某幾個人咁lo. 仲意就搵你唔仲意就唔識人. fuck . 死撚左佢la你
|