今日係我咁耐以黎, 用力最大ga 1日. 今朝我著左校服反學. 超凍~ 反到學見到其他幾個女仔都著運動服.
我個陣覺得有點出奇la. 唔通今日又要拔河?! 應該唔會掛. 琴日先拔完. 過左冇耐. 肥同我講話今日要
拔河,.. "唔係掛~ 今日又要?! 琴日唔係拔左la咩~ " 好無奈ga我. 下就著反件運動服反學. 我琴日洗左唔知今
日干左未, 好彩. 干左姐, 到左下就放學 落到去操場 準備開始比賽, 我地班幾個女仔話我地班得7個人. 佢地
班有8個. 雖然,a肥今日都有出賽. 但佢今日唔舒服, 面青青咁, 聽到話對手係個邊班d女仔個陣. 我就望左
過後面幾秒. 睇下佢地幾多人,咩身型先.... 一見到我就已經諗到今次有難道la. 就連我地班幾個女同學都話佢
地班d人好大力, 林開場. 我地聽到佢地班話我地班, 話對佢地唔公平wo. so ,我地聽到佢地咁講,
一定要win佢地la. 死都要win佢地, 佢地成班都係d 黑人憎ga . 未開始就係到講人d野. 食屎la.
第一場開始, 我地班係咁拉, 用左好大氣力, 不過佢地對面班都唔差, 佢地都好大力. 第一場都拉左成分
鐘到先分出勝負, 不過, 我地第一場已經用左超多氣力, 好快到第2場開始. 條氣都未抖順就要拉過la.
第一場完左, 我已經feel 到好辛苦. 有小小暈暈地. 第2場. 我地班冇力, 個個都訓左係到, 佢地拉我地.
我地就退後, 但係, 今場lose 左,. 原本諗住2場win左佢地, 就唔洗黎多次la. 第3場, 因為佢地班岩岩用左力,.
我地今場就有反小小優勢, 但都係差唔多. 呢場係最後ga一場, win or lose 就睇佢la. 我拉到訓左跌地下到.
因為我已經冇晒力, 隻腳好痛. 又累. 係出唔到力. 聽到班d同學仔係旁邊打氣. 確實係有反d力氣
因為之前, 我覺得咁樣係冇咩作用ga, 原來, 咁諗就錯la,. 最後, win ga都係我地, 高2(b)班女仔好野.!!
拉完之後, 我坐左係地到, 好暈好暈, 不過好開心, 可以win 到佢地班賤貨. 見到個個都話我地班叻wo,.
好西厲ar,,,, 更係開心la. 不過自己都唔係最出多力ga個個, but 我真係用左我全部ga力去拉,. 我走左埋去
d 石到坐. 坐左陣先起反身. 開頭坐個陣. 隻腳係累到郁唔到,. 有幾個同學走過黎話我拉完之後好似老左十年
咁wo. 邊有咁誇張wo> < 唉. 好彩聽日唔洗拉,. 到左下星期一先要拔過, 不過, 我諗第次拔對手都唔會又係
今次個班人la. 唔好ar. 如果唔係真係當場暈左都似. 見到其他人拔完都唔會好似我咁樣. 唔會咁辛苦,
而我一拔完, 抖氣都覺得唔係好得咁, 扯住晒咁,. 如果我平時做多d運動, 唔好咁貪玩, 健康d咪唔會咁屎lo.
覺得自己身體,體魄差到不得了. 我驚再係咁落去, 真係會頂唔到, 拉完一陣開始覺得隻手好似痛痛地, +上而家
呢d天氣咁干旱, 唔出奇la , 不過都低la..
♥. Sure Win
|