嘩., 今日反到去. miss毛lala話要調位lo. 我一聽到, 都愁左幾秒,.
because , 而家我呢個位幾好. 係窗邊. 有時訓下覺都冇咁明顯ar ma. 個位又唔怕
悶wo. 不過一話要調位. 就好怕會坐到d咩位. 又驚會坐到一個好悶ga位. 到時
就慘了. 今次調位方式都幾搞笑下. 唔係miss 撰. 係叫同學自己抽. 抽中邊個.
邊個就坐去個到. 嘩. 好彩到屎lo. 今次我地ga新坐位. 可以係話同之前冇咩
分別lo. 格離行. 前後都係差唔多冇變過ga ..不過係坐ga位置唔同左咁姐.
哈哈. 今次個位又係窗口位lo. 日日都要開住個窗. 我地成行d人凍到咩咁.
冬天就慘. 夏天就唔洗講la. 係正個熱帶. 日日都同陽光玩遊戲.我諗坐完
呢個位之後. 我d皮膚會比之前又黑左lo,. 希望唔好la. 我唔想ar/_\
我後面個個又成日都唔拉埋個窗[臉] 唉. 唔係要搽防晒反學掛. 唔好咁la
|