醒左之後, 打左比a kei. 因為佢朝早打過黎搵我地, 打反比佢. 之後佢地過左黎. 大家都訓醒..
之後就去左kei間新屋. 間屋幾靚. 又高層. 又復式. 我幾仲2咁ga屋. 我都唔捨得走tim. 哈哈.
去到之後我地就做平時ga 野. 好快就到6點幾lu. 差唔多出街食飯,
我地去左打邊爐. 係期間見到好多搞笑ga 場面.
一個接一個裝可憐ga人. 行埋黎,...... 不過佢地行埋黎ga位置都係一樣. 有個仲特別搞笑,. 係個男仔樣ga
女仔黎. 佢行黎拍晒差唔多成枱ga人ga 肩頭, 好彩我坐個個位係入邊.搞唔到我姐. 我咁樣講. 可能會令
人感覺到我地好冇同情心. 但係,. 係個時候. 我相信有好多人都會咁做. 真係好.......
之後有另外一個黎到. 佢超核突lo. 一行到黎就用佢ga中指 掘佢ga 鼻. 仲要比我對正晒見到.
真係好嘔心lo. 頂佢個肺. 食緊野ga大老.. so hate . 反到去準備過大6關個陣. 有樣好突然ga事發生.
huzb竟然唔記得攞反張回鄉證走. 呆到.//// 之後叫其他人反去先. 我地3個人就即刻搭車反去攞反
張證. 幾驚ar. 好彩. 最後都攞反. 搭反車反去關口都係11點到. 仲趕到反黎. 幾驚攞唔反張證a..
又怕趕唔到反澳門wo. 唉. 夜晚反到去. 又發生左d 野. 搞到我好唔開心. 喊左出黎. 喊得都幾西厲.
講真.我問心我都比之前識做左好多. 你又話呢樣唔好個樣唔好. 咁你又諗唔諗到你自己又點識做法呢
你唔反問反你自己.. 同你一齊.我容忍度都增大左好多. 你有皮氣我都有. 你話次次嬲.都係你主動哄反
我先, 但係我1 d都唔覺lo. 次次都係我就真lo. 次次都係我錯ga la. 我認晒. 我自己都嬲到爆. 忍住唔出聲.
又話我唔識應下人. 當冇左件事. 有時. 你又話我呢樣咩.個樣咩. 我都聽慣晒lu. 我自己都唔知自己錯
係邊lo. 同fd講. d fd都呆左問有咩問題. 咁都好講/..唔係掛. .. ... 你話我. 我都唔知點解自己可以
笑左一笑 . 心諗. "下. 冇病ar. 咁又唔得ar. ... 唔好咁過份好wo.. 得寸進尺. " 我覺得應該諗清楚
個個係你lo. 可能我之前太就你so 你而家咁樣la. 我係到諗. 可能係我唔適合做你條女la..??!
個個人都有佢自己ga 皮氣. 仲有就係小氣唔係男人ga專利lo.... 唉. 無話可說..
|