今晚係a峰補搞反生日, 個個都好想快d到今晚.
今日真係好凍lo. 得8度咋. 凍到ar./ 我過我都唔蠢.著左成3件勁野出街.
下身凍lo. 上身好暖. 仲有小小出汗tim.
約好晒人. 食埋野之後就齊齊坐車去v8 . 個死的士老好似痴左線咁lo.
開到鬼咁快. 我又坐係中間wo. 開到100 lo. 係大6係正常ga車速. but 都要睇係
邊先得ga. 個陣前前後後. 左左右右都係有車ga. 個的士老又揸到快.
左寸右插咁. 幾驚a.. 我唔想咁就咩lo. 大6 地方d人過馬路又唔睇車/
d人揸車又唔睇人ga. 有人係前面都照行過去. 真係如果走一下神都可能會乜乜.!
我地都話叫佢唔洗開咁快la. 佢都冇聽你up. 照有佢自己開lo. 最憎就係咁
佢開咁快又唔睇下有人坐佢車, 一唔小心開得快, 撞埋d大車到. 又可能點都好la
人地條命又唔諗下咁., 白痴ga. 終於到左lu. 鬆左一口氣.
上到去. 一開門呆左呆lo. 見到得咁小人. 都唔洗開咁大房la. 不過算la.
房大間d 都玩得舒服d lo. but 到左後尾. 黎左好多人lo. 我地又坐上面個個位.
又有好多人同一時間食in wo>< 正到超多in味. 又冇空氣., 又熱wo. 真係去厠
所d直氣仲清新過佢lo. 個晚比想像中冇咁好玩.
平時好玩d lo. 之後到左咁上下時間. 就坐反車去k 到, 跟住就做我地平時
反到去做ga 野la. 搞店. . feel到已經超眼訓. 就訓左la.
醒左之後. 到左7點幾到 , 就去左a 強哥生日. 補食飯lo.
去到山長水遠. 點知去到. 個個都食得唔飽/ 間野又咩都冇
我地, 去到. 得我地一張台lo. 出面a/ 其他都冇人lo. 又凍又多蚊/
...................唔知點講好. 個個都要自己去食過lo. 呵.
|