唉..琴晚成5點先訓覺.., 今朝Daddy 叫我起身飲茶 , 叫極都唔肯起身.. 11點幾比佢嘈醒左之後就訓唔
反lu.. 十二點幾就起左身 .正埋d野.就開左電腦lu.. 玩a玩,,玩到成點幾2點.. 成 日都冇出過街.. 咁又浪
費左今個星期日la.. 到左夜晚. 超無奈lo.. 真係唔知比咩反應好.. 又話我呢個時候先黎織頸巾. 今日咁
多時間又唔織..好la..我放低左冇織.. 之後 .行出去個陣唔小心趺左你部電話. 仲成2次.. 雖然本身今日
部電話己經唔受控制ga..but + 埋我個2下之後比之前衰左好多., 我自己都覺得唔好意思la.. 我個人又比
較遲鈍,係個個時候我仲更+唔知點好la. 都唔係第一日識我.係自己d性格唔好,皮氣就臭.咁你自己又
知唔知?! 我都借左我自己部電話比用la.. 之前你部電話壞左,冇得用.我都借比你la..
唉.. 總之就一言難盡la.... 講完//
|