個聖誕假過完lu. 今日又要反學la. 今朝超唔想起身, 琴晚又唔夠訓, 反到學好似有d唔慣咁., 一反到去,
就係到分享呢幾日有咩搞作, 個個都好精彩lo. 唉. 覺得呢個星期好快就過左, 不過反埋聽日又放假lu.
好想快d到聽日放學a.. 頂, 聽日又有test 超煩. 上個星期又唔測wo. 搞到我上次溫左過左成個星期而家咩
都唔記得晒,. 仲溫唔入腦. 死得la. 又唔合格-.-" 今日反學., 成班同學仔都未回魂, 個個都好累. 死頂咁
反黎. 又一d聲氣都冇, 比平時安靜好多la. 上課個陣, a sir問野又冇人答. 唔記得晒學d咩lu., 正想快
d放學, 到左6點幾, 出左大6 , 陪huzb去清清搞埋d 圖畫. 又呆呆滯滯等左幾個中. 成11點幾先反到黎.
今段雖然有好多假放, 時間又好長, 成17個星期咁耐. 諗到咁爽, 真係好開心, but 時間咁耐又多假放,
成績方面又咪仲衰. 個心仲散, 成日諗住放假, 唔知點算, 呢間學校d野又難咁多. 冇眼睇. . . .
希望聽日上體育堂落水la. 天氣咁凍. 又即刻要test生物, 煩屎la. 又要跑步跑成n個圈, 勁辛苦lo. 快D
到聽日放學LA..>3<"
END
|