♥::Wa!t F0r YoU! <3
Don‘t cry because it is over, smile because it happened.

                     

  
[[* 1個人   
               
 原來不容易-`
 

 

 

暱稱: 雨`
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 戀聲 
本命:
櫻井鈴鈴(1300要連在一起vv)

次命:
mamo`皆川`小潤

後宮:
子安`石頭`包子`小西
釘宮`齋賀`甲斐田
井上papa`大輔x2`綠川

(以上為主要後宮XD)
 

訪客留言

 
最近三個月尚無任何留言

我的好友
 
小婷`
小偵`
威威`
Ayumi (star08172006)
   

   JUST PAST



 
2009 年 1 月 25 日  星期日 晴天
-o-

今日無無聊聊咁係屋企

無無聊聊又一日

無無聊聊先黎打下日記XD

有書溫又係咁過

冇書溫又係咁過

想做既野差唔多都做哂lu

行左街 買左野 食左風 剪左頭髮 睇左漫畫 很好v

唉~~好想係禮堂繼續考試呀~~ 比番張台我呀~~

考完試老左十年orz

溫得最耐個科又唔合格

算啦 

geog我注定同你冇緣

我前世一定得罪左你

我下年唔會見架啦!

英文呀你比我合番次格都唔過分ja

jackie我知你會令我合格既!

今次考試我最滿意既係…中作

一路作一路笑`咩料先?

雖然笑得最多都係英文卷`哈

頂我睇完泉○個blog見到咩都好想笑-`

點都好啦考到我心目中既名次睇黎都有d距離`v

靠我不想再想了! {點煙

依排屋企好鬼多野食

食到我都唔鬼想食 {打我啦啦啦

新年好得閒呀-` {雖然我都出左好多日街v

2條大人番工`我拜得一日年就收得工~

然後日日係屋企食野睇動漫` 頹到我咁!

呀!!ps2我好想玩呀!!!

薄櫻鬼`緋欠3!!呀呀呀!!ps2呀!!靚仔呀{重點v}!!!

死啦我愈黎愈諗唔到日記有咩好打

睇黎依個blog遲早都關得!

 

丫對了

雖然我cut左屋企電話

但大家還留著也可以吧XD

有時這邊的日記加了pw 而我又想公開比好友的話

就是我屋企電話XD 反正好像{?}只有熟人才有我家電話

                                                       

發表時間︰2009-01-25 11:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 9 日  星期五 晴天
-o-

新的一年!XD

大家當今天一號吧:D  {沒義意的行為

v 倒數年年在家的話都一定跟你過的啦

是你福氣啦! v

怎樣也好! 4年了! XD

今年懶認真地沒有人要出街倒數-`

可是大家在家不是在溫書v

my dear 小○要少女了 

提示: msn info 很少女的是誰?

XDD  然後新的一年周小姐轉形了

然後到我變成帥哥了v

少女們你們有福了! {拖這人去斬

__________________________

哇早陣子我等考試真的等得想直接去死

聖誕最後那個星期=想死

等考試上的4日學=地獄

幹`你要考就拜託早一點

今天一來考就10度

學校存心跟學生作對吧

早就知考緊試的期間才是最快樂的!

看我玩電腦玩到現在就知XD

告訴你們呀=-`我今天一整天都考得很快樂!

以下的東西不會有很多人看得明XD  明的就自己會明 {笑

今天早上收到爆璇的麥精加大版  就是一公升的啦

我就知你不會正正常常的了!

然後一上hall看見我的桌上貼著大大的D18! 爽! {雖然6918更好不過沒可能出現吧 x)

我想今一個多星期的考試我也會很快樂V

然後英文卷不停的見jackie chan

媽呀拜託你考試別來搞笑我一看見就笑了! 

雖然我不知一整天在考什麼可是我考得很快樂=-`v

                                                       

發表時間︰2009-01-09 04:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 30 日  星期二 晴天
-o-

靠`我差點忘了pw

我快想放棄日記了 {笑

笑個p呀打我啦你們-` XD

頹廢的日子

還有3天就要上學了

媽呀我不想上了

回顧一下我親愛的假期吧

____________________________

學校的x'mas party:

很好我以為番9點9

醒目的我遲到了

然後不知為什麼我十萬個沒心情 {當然不關遲到事吧

早會抽什麼爛獎的時候我快想斬人

終於給我捱到回課室

然後我又來呆了`大家無視我這人吧

這時我看見頹廢男把我買回來的大家庭裝薯片拿在手吃 {班會那些orz

我…很想笑` 當然我搶回來了  !靠

幸好今天的遊戲很不錯

我一世都記得涼宮是誰唱的了=-`

然後玩大電視發現頹廢男真的很醒目0口0!

最後我想不到我會去跳舞

斬手萬歲

幹-`我沒想過打這麼長的! 算了吧orz

__________________________________

放假出太多街了=-`當然我一定要打跟km去mk那天XD

重點v

夜晚時候街上很多不知名公司拿著波波在宣傳之類吧

我看見輕氣球了。v。

然後我跟km說: 呀v我好想要輕氣球呀!

km跟我說:車個個都係女人拎既`男人拎著既話幫你拎個嘛

結果她還是拿給我了=-`XD

結果我們在討論輕氣球能不能上火車

火車站的人叫我們收埋佢=-` 靠收個p呀

順利上了火車後-`

有個大肚女人坐在我們對面

km:你咪講笑`佢個肚入面一定係氣球!

… XD

很好琪實當天km還做了一件白痴事情!

.____.v

___________________

花痴時間

哇媽呀昨天去了RG 跟雞跟妍

敗家敗了2xx元-`orz

敗完後當然要去填補心靈上的損傷!!

(學妍說她們不會去找自己的名字吧 X) )

然後

kin你真的是美人!

諾你今天也很帥! ////

由竟然意外適合天然呆-`

唔…琪實很多想看的人都看不見v

今天氣氛不錯v

                                                       

發表時間︰2008-12-30 12:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                       
     

 

« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 100 | »

 



soundless voice powerd by ピアプロ