|
呀呀`
琴日番夜晚又覺得ok
主要都係老闆唔係到`哈
琴日成班人一齊收工幾好玩的說-`
拿拿拿`我看見榆子有看我blog`
告訴你-`鐘佩問我地星期一番小學好冇bo`
快d答我啦-`哈
今天終於開始看REBORN!
聲優方面只係得幾個聽過-`
主要雲雀把聲算係最熟-`
仲有2本少陰-`我要快手d睇埋佢!
日文-`今日唔番去補堂lu`
冇錢的說!琴日抄左sy note應該ok-`!
琴日周小姐幫我汁書去賣!
一開始個間`佢真係當我on9-`
我9本書-`仲有phy`hist`2本bio琪中一本全新的說-`
條粉腸同我講百5-`
之後周小姐`蔡蔡`蕊`km一齊講`唔好!
我真係覺得好好笑的說
最煩d pth同ce書都唔收-`蝕左蝕左!
我f1`2 `d書仲係到的說=-`
依排唔知係咪街出得多-`
手機就爆分鐘-`
平時我真係一個月先傾3個鐘到=-`哈
錢呀錢呀!
依家仲窮過番學呀!
點解個天度唔趺幾百萬比我洗-`?哈
3年了!
|