♥::Wa!t F0r YoU! <3
Don‘t cry because it is over, smile because it happened.

                     

  
[[* 1個人   
               
 原來不容易-`
 

 

 

暱稱: 雨`
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 戀聲 
本命:
櫻井鈴鈴(1300要連在一起vv)

次命:
mamo`皆川`小潤

後宮:
子安`石頭`包子`小西
釘宮`齋賀`甲斐田
井上papa`大輔x2`綠川

(以上為主要後宮XD)
 

訪客留言

 
最近三個月尚無任何留言

我的好友
 
小婷`
小偵`
威威`
Ayumi (star08172006)
   

   JUST PAST



 
2008 年 7 月 26 日  星期六 晴天
-o-

星期二是親愛的小美鈴生日

大伙兒一起去看badman了

對!是badman

壞男人?

很爛哦-`

請大家原諒我的懶!

不過我打不打日記也沒多少人在意就是^o^

報告報告!

我嚴重中了名為神田的毒(雖然一直也是)

最近更迷上了拉神

……(掩面)

橘髮的小兔子跳呀跳…

而且還是腹黑的哦!

…無視我吧

話說reborn我用不足一周便看完9x(忘了)集

然後

小骸攻陷了我的心

死在你手上…值得!

我有被十年後的可樂萌倒!

琪次就是一代

2只大美人-v-

當然

白蘭也是帥-`

白蘭x小正好像不錯哦…

再然後

我在看連載的時候

十年後小骸再一次攻陷我

好轉個話題吧…

話說今天我在玩這個水晶寶寶

這個東西只消一會兒的時間

已經長得很大很大

當然

本小姐也已經玩膩了啦(燦笑)

糟了`我的中文水平在下降耶

光打這篇日記

我也有幾個字想了一會才記得

怎麼辦?

看文的時候

我也發覺我琪實有很多字是不會寫的…

說得出可是不會寫…最傷心莫過於此!

近排看文也把字要順道記下來

小優給我力量吧!愛的力量萬歲!

呀呀`星期一書展去

一想到可以看見那麼多書我就很興奮了!

今天看了2篇拉神心情很好呀(開花)

可是我看的都是悲文啊…

f4考試前報個中文精讀比較好…

在這個升f4的暑假

我為我的忙而感到高興

可是也有種莫明的悲哀

聽見了嗎?我的聲音
許下的諾言怎麼給忘了?

                                                       

發表時間︰2008-07-27 12:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 19 日  星期六 晴天
-o-

好煩好煩-`呀

星期二跟sy+何美婷 mk半天遊`

多麼奇怪的組合

果然我和sy在某方面很岩channel呀下-`

星期三跟親愛的周小姐`蔡蔡`km還有小美鈴

買爛書-`呀呀`中四書真係好貴-`

琴日著左校服onjj咁番學睇分班-`

琪實我又覺得校服唔係咩問題-`

丫丫-`等我仲擔心會唔會入唔到

點知D班根本就是沒人選嘛-`

只有30個人-`那算是什麼

留級個d唔通全部入哂D班-`?

又跟F1一樣嘛-`男仔少到打西瓜波都唔夠人!

`今天跟小婷去買書-`

錢都用光了-`

星期四終於拎到訂左既小優杯-v-

結論係

我唔捨得用-`

display only!

呀`好多野想買的說!

都係個句啦!`信神田者得救

小優保守我呀/o\

                                                       

發表時間︰2008-07-19 11:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 12 日  星期六 晴天
-o-

呀呀`

琴日番夜晚又覺得ok

主要都係老闆唔係到`哈

琴日成班人一齊收工幾好玩的說-`

拿拿拿`我看見榆子有看我blog`

告訴你-`鐘佩問我地星期一番小學好冇bo`

快d答我啦-`哈

今天終於開始看REBORN!

聲優方面只係得幾個聽過-`

主要雲雀把聲算係最熟-`

仲有2本少陰-`我要快手d睇埋佢!

日文-`今日唔番去補堂lu`

冇錢的說!琴日抄左sy note應該ok-`!

琴日周小姐幫我汁書去賣!

一開始個間`佢真係當我on9-`

我9本書-`仲有phy`hist`2本bio琪中一本全新的說-`

條粉腸同我講百5-`

之後周小姐`蔡蔡`蕊`km一齊講`唔好!

我真係覺得好好笑的說

最煩d pth同ce書都唔收-`蝕左蝕左!

我f1`2 `d書仲係到的說=-`

依排唔知係咪街出得多-`

手機就爆分鐘-`

平時我真係一個月先傾3個鐘到=-`哈

錢呀錢呀!

依家仲窮過番學呀!

點解個天度唔趺幾百萬比我洗-`?哈

3年了!

                                                       

發表時間︰2008-07-12 02:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                       
     

 

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 100 | »

 


soundless voice powerd by ピアプロ