♥::Wa!t F0r YoU! <3
Don‘t cry because it is over, smile because it happened.

                     

  
[[* 1個人   
               
 原來不容易-`
 

 

 

暱稱: 雨`
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 戀聲 
本命:
櫻井鈴鈴(1300要連在一起vv)

次命:
mamo`皆川`小潤

後宮:
子安`石頭`包子`小西
釘宮`齋賀`甲斐田
井上papa`大輔x2`綠川

(以上為主要後宮XD)
 

訪客留言

 
最近三個月尚無任何留言

我的好友
 
小婷`
小偵`
威威`
Ayumi (star08172006)
   

   JUST PAST



 
2008 年 7 月 9 日  星期三 晴天
-o-

琴日的才藝表演

說真的我覺得我地班應該會有獎的

不是說特別好-`

我們切合主題-`話哂都叫表演左3樣才藝啦-`

3 part都好?我唔敢講!但我真係覺得中西樂很出色!

算了!過程最重要!

3B萬歲!

3C拎第3是應該的!

琪實睇到最後我好感動架!

雖然套劇好爛!哈

最後話阿高一早死左-`又諗起之前張班相黑左咁呢

琪實唱完歌加埋依part我真的很感動-`..

_______________________________________

今日番工-`我真係咁耐都味試過講咁多粗口!

我一早見工個陣話番5-9你又話爆左

依家我番開1-5`學野都就番依個鐘數

你條仆街又叫我番5-9

真係明玩野啦!都話明好有困難

老闆真係大哂架-`

又話不如2-7`小-`我蝕一個鐘比你拓咩

又話一個番1-5一個番5-7

就係夾埋fd先一齊做架啦-`明知架講咩廢話ja

學野個到預好哂時間又比佢打亂哂-`

咁q夜番屋企飯都唔洗食啦-`diu!

之前又唔一早叫我番5-9

綵排個d咩活動都miss哂先黎同我講!

我現在很理解點解番學好!

做埋一個月都唔夠我買電腦-`!

這算什麼?
我不知道
真的永遠不知道你在想什麼!

                                                       

發表時間︰2008-07-09 11:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 6 日  星期日 晴天
-o-

星期五的旅行

琪實為左佢唔番工真係唔係幾抵-`

不過淋水的無聊IQ題很好玩就是

可惜不是全部同學都玩吧-`

那天走了很多路-`一定減了很多脂肪=)

ms龍請食糖水的說=-=v

星期六早晨排舞-`甩甩地咁樣搞了很久-`

快累死-`中午彈出mk補日文

很神奇的看見A班的王樂希-`?我不知道她名字啦

我一進去的時候看不見她的說-`

我傳東西給她的時間才覺得很像-`

走時再看一眼-`真的是她

她跟我say hello的說=)

一早聽榆子說她有學-`

沒想到那麼快=-`我早過她很多學的說-`我自卑了

下堂都會看見她希望跟她搭到兩句吧-`

不過我也只是補堂-`呀!miss也是上個單元的miss的說-`

很神哦`估唔到撞番!不過遲d又見佢唔到lu!

今日悶死-`

坐坐下同km分開左坐-`

搞到我自己做野做左3個鐘-`

好彩有個follow緊既客約到-`

唔係會比人鬧-`!

 環的小熊-`!!

很可愛的說-`哈

本來還有光邦的小兔

都是環的小熊比比較gag

見很平就買掉了-`殿下萬歲!

隻舞-`唉

                                                       

發表時間︰2008-07-06 09:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 2 日  星期三 晴天
-o-

今日早晨起身都唔想番學-`

依排又唔係幾洗番學

都慣左夜訓=`

聽完無聊講座-`

教員室見到ms龍比佢鬧lo-`

琪實我要做既野都倣哂!

我真係唔知佢發咩脾氣-`

我日日都得閒架?

我做到就係咁多

都係睇同學配唔配合我架咋

我自己都做好自己應做既野lo-`

我都廢是理-`

夜晚衡去教院學舞-`

進度..十分慢-`

我肯定星期一搞唔掂=-`!

不過星期六可以鍊好耐-`

希望星期二之前搞得掂啦-`

忙忙忙!

櫻蘭!終於出了新一話!

等得我很辛苦的說!

看到小光告白我真的很高興啦

雖然我很喜歡光馨

可是春緋還是跟環比較相襯啦

現在是擺明他們是一對的啦=)

笨殿下要努力哦-`

別讓我親愛的小光失敗得沒有義意!

新一話要等到9月

不是一月出一話嗎/_____\

不過我還真的沒想過我會這麼喜歡櫻蘭啦^^

係信和看見環的小熊的說

不過很細隻沒多大興趣-`

依排日日都有夢發-`

我連續兩日夢見周小姐的說-`

內容十分奇怪

應該說曖昧?

哈`別想太多!

放心內容我不會告訴你=)

                                                       

發表時間︰2008-07-02 09:33 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                       
     

 

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 100 | »

 



soundless voice powerd by ピアプロ