|
琴日的才藝表演
說真的我覺得我地班應該會有獎的
不是說特別好-`
我們切合主題-`話哂都叫表演左3樣才藝啦-`
3 part都好?我唔敢講!但我真係覺得中西樂很出色!
算了!過程最重要!
3B萬歲!
3C拎第3是應該的!
琪實睇到最後我好感動架!
雖然套劇好爛!哈
最後話阿高一早死左-`又諗起之前張班相黑左咁呢
琪實唱完歌加埋依part我真的很感動-`..
_______________________________________
今日番工-`我真係咁耐都味試過講咁多粗口!
我一早見工個陣話番5-9你又話爆左
依家我番開1-5`學野都就番依個鐘數
你條仆街又叫我番5-9
真係明玩野啦!都話明好有困難
老闆真係大哂架-`
又話不如2-7`小-`我蝕一個鐘比你拓咩
又話一個番1-5一個番5-7
就係夾埋fd先一齊做架啦-`明知架講咩廢話ja
學野個到預好哂時間又比佢打亂哂-`
咁q夜番屋企飯都唔洗食啦-`diu!
之前又唔一早叫我番5-9
綵排個d咩活動都miss哂先黎同我講!
我現在很理解點解番學好!
做埋一個月都唔夠我買電腦-`!
這算什麼?
我不知道
真的永遠不知道你在想什麼!
|