|
又 放假 了:]]
尋日 見吾到 呂生`
有D失望- -"
考 中史`
-____-
條條都吾識`
五選四 ..
都吾知 選邊條好-_-!
又吹水- -+
做乜 D屎 成日都系靠吹`
之後 超 無聊囉
10點半 放等到 1點9番學校考試
佢都 膠膠地
等甘死耐 \口/
考果個 SBA
死左啦`唉
番到屋 企冇耐就 去訓覺
ECON 都冇點溫- -v
今朝`
同B公去M記食早餐
那個感覺超怪- -"
ECON
做到我又眼訓又肚痛又想嘔- -
那是什么卷-0-"
之後 對卷
對對 下都11點半 :]
糖 都放學LU 0口0
之後就 回家去
♥2008-01-11 01:19 PM♥
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |