又 放假 了:]]

尋日 見吾到 呂生`

有D失望- -"

 

 考 中史`

-____-

條條都吾識`

五選四 ..

都吾知 選邊條好-_-!

又吹水-    -+

做乜 D屎 成日都系靠吹`

之後 超 無聊囉

10點半 放等到 1點9番學校考試

佢都 膠膠地

等甘死耐 \口/

考果個 SBA

死左啦`唉

番到屋 企冇耐就 去訓覺

ECON 都冇點溫-   -v

 

今朝`

同B公去M記食早餐

那個感覺超怪- -"

ECON

做到我又眼訓又肚痛又想嘔- -

那是什么卷-0-"

之後 對卷

對對 下都11點半 :]

糖 都放學LU 0口0

之後就 回家去

 

 

♥2008-01-11 01:19 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 428 | »♥♥