|
[[:
呆死 了- 3-
原來 搭 埋同一架車都 吾系好好受
佢企 響我隔離
感覺 好吾自在-____-!
不過 原來佢 都系中四0口0
睇落 吾系中四 就中五架喇`
考中文 :]
還好吧`
見到 得幾題長答
很快樂 :]]
我諗 應該合格的0口0
呆等了一會
到ENG LISTENING
-___-抄左超多野落去
系又抄 吾系又抄- -v
最後 task 4 and 5 都滿晒-_-!
放左學 回家了 :)
買左 果個公仔 炒麵王食- -!
同我 想像中 系兩回事-.-
味道不太好吧`
系時候 要加油
明天考 中史 - -!
咩都 未溫-_-!
救命\"/
下周 二又轉冷\_/
天文台 話市區 氣溫 會得12
持續 都吾會變暖 t^t
甘星期 3 點算好/__\
♥2008-01-09 02:12 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |