2008-12-03

調左位 :)
幾鍾意
世史小測
想罷測
琴晚系打開本書
放系面前
眼就望住部腦-_-
今日小息唔溫
連lunch我都揀左訓覺
到左hist堂
睇完佢條題目
即堂溫即堂測
如果合格
我會覺得自己好強-,-

byebye

♥2008-12-03 05:22 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥♥« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 428 | »♥♥