2008-12-03 調左位 :) 幾鍾意 世史小測 想罷測 琴晚系打開本書 放系面前 眼就望住部腦-_- 今日小息唔溫 連lunch我都揀左訓覺 到左hist堂 睇完佢條題目 即堂溫即堂測 如果合格 我會覺得自己好強-,- byebye ♥2008-12-03 05:22 PM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
調左位 :) 幾鍾意 世史小測 想罷測 琴晚系打開本書 放系面前 眼就望住部腦-_- 今日小息唔溫 連lunch我都揀左訓覺 到左hist堂 睇完佢條題目 即堂溫即堂測 如果合格 我會覺得自己好強-,- byebye
♥2008-12-03 05:22 PM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]