2008-11-30 同KATHY去溫書 自修室爆左人 去左美食廣場溫 1點左右去食LUNCH 去左新墟間招牌雲吞麵度食 完全唔掂LOR /0\ 之後系市中心行左陣 買左D野食 一個好貴GE薑糖 我似乎系貪佢個盒靚 見到張敬軒 :) 唔知牛丸有冇去睇呢 之後去置樂兜左個圈 KATHY話要買耳筒 但最終都買唔到 好攰 個袋超級重 我個膊頭冇喇。 ♥2008-11-30 07:08 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
同KATHY去溫書 自修室爆左人 去左美食廣場溫 1點左右去食LUNCH 去左新墟間招牌雲吞麵度食 完全唔掂LOR /0\ 之後系市中心行左陣 買左D野食 一個好貴GE薑糖 我似乎系貪佢個盒靚 見到張敬軒 :) 唔知牛丸有冇去睇呢 之後去置樂兜左個圈 KATHY話要買耳筒 但最終都買唔到 好攰 個袋超級重 我個膊頭冇喇。
♥2008-11-30 07:08 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]