2008-11-21

20/11
十一點左右起身
D肌肉果然好痠-_-
之後用電飯煲整熱番個麥包食
熱辣辣好軟熟好好味 :)
之後唔知做乜野
HEA到3點先出MK
出到去4點LU
系深水埗行左陣
買左D3
再轉地鐵去MK
終於買到靴喇
雖然唔系一直以黎想要果對
但都算數LU
上網平成半0_0
所以決定系網上再買
差唔多8點搭車番屋企
淨系知道好眼訓LOR- -
好采總站去總站
唔驚冇位坐同唔知醒-,-
番到屋企差唔多9點
媽咪等埋我食飯
佢將前日打邊爐GE野整到一煲甘
我夾起上黎其實唔知個煲有乜野- -v

21/11
同kikiandmette食lunch
點知見到3個之前系tpycge男仔
原來轉左去新會讀0_0
雖然唔識
但大家都認得lor
你眼望我眼甘
真系好想走佬-,-
食完kiki番學校
我帶mette周圍行下甘
番到屋企3點lu
淨系知道腳好痛
功課荒廢左好耐
諗住做啦
點知眼訓
又放縱自己訓覺
訓到5點幾先開始慢慢hea 0_0
聽日唔知洗唔洗出沙田食飯
好似好遠甘
又唔想見到d人 wor /0\
不去也罷

bbq :]








 

♥2008-11-21 11:15 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 428 | »♥♥