|
|
2008-11-03
我覺得好輕鬆
因為好似放下左心頭大石甘
^_^
hist個test- -
寫到手軟
次次都系甘
之前就好似唔識甘慢慢黎
後尾就趕到要死=_=
呢個pe
同b班打籃球
我條老命呀-,-
b班d人甘強-_-
傻ge
不過我好不由自主系甘大嗌囉-,-
我要禁住自己個咀-_-
我唔想再系甘
♥2008-11-03 08:05 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | ♥♥« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 428 | »♥♥ |