|
2008-11-02
今日過得都幾充實
一早就去左自修室溫書
我遲左兩個字姐
就要系出面企成2粒鐘/_\
溫到甘上下去安定食粥同炒麵
之後繼續到差唔多5點
大會堂對出有d慈善籌款ge活動
d野賣得好平
不過唔岩我呢
1蚊雞有3樣廚具
其他唔記得lu
我見到有隻公仔好得意
系聖誕鹿同企鵝雪人^_^
不過50蚊雞貴左d
25蚊我就買你
我望住隻公仔眼甘甘0_0
之後行番屋企
好采冇行到對腳損晒0_0
有d感覺想快d到旅行果日
今日心情都算唔錯
媽咪北上左0_0
佢話同我申請回鄉証
唔知幾時申請到呢-,-"
♥2008-11-02 06:31 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |