9點11有波睇0_0
今日差d遲到
夠晒鐘前面d人仲慢慢行-,-
跑住番去岩岩打鐘0_0
中史測驗
我終於有d成功感喇
因為我識答喇終於-_-
雖則可能唔岩
都好過之前答果陣一頭無緒=_=
之後geog派卷
成績又幾好啵0v0
我ge小努力總算冇白費*0*
今日出門口果陣
最後都唔記得拎錢-_-
得6個幾
個銀包就吉ge
糖又冇錢-,-
我地去左ok嘟8達通- -v
晚頭去左行山
6點先開始行
天好黑lu
竟然好快地半粒鐘行完-_-
太強了
夜晚同家姐落左街食飯
落一落街用左好多錢-,-
媽咪..money-_-
又要用功lu...