2008-11-10

如果以後都番8點3就好喇0__0
好采中史唔洗測-,-
我又冇乜點溫
溫書啦mondou t_t
我都想/_\唉
帶左飯做lunch
唔滿足
因為唔飽/_\
冬天系米要食多d野架?
放學真系番屋企訓覺
原本又想去行下山
點知我揀左訓覺0v0
媽咪又買左呢個栗子番黎
呢幾日食夠喇-,-
佢再買番黎我都唔食
最多食兩粒 :]
皮膚好差t_t
好乾呀
食完飯同媽咪去左萬寧買野搽
今日kathy買唇膏慳左幾蚊雞
我宜家買野慳左50幾蚊-_-
百幾蚊折左都系百幾蚊
冬天真系衰 /__\唉
 

♥2008-11-10 10:48 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 428 | »♥♥