2012 年 4 月 3 日 星期二  |
| 2012-04-03 |
分類: 未分類 |
一連兩天看了三套港產片
很低俗 卻笑得我要命
「我肯定係... 除非唔係! 」
簡簡單單 看罷 大笑一場
不用深度 也都很快樂
這是放假的生活 人生幾何?
完了 又要幹活
不斷奮鬥 不斷休息
用力拼下 剩餘的科目 :)
|
2012 年 3 月 30 日 星期五  |
| 2012-03-30 |
分類: 未分類 |
無啦無啦..真係太遲啦!!
用另一個角度去諗..我真係嘥咗今次考試呀..
一個二個都咁HEA底..
如果我做卷謹慎啲我真係可以爭學位..
事情就係咁簡單..肯做就有得爭...
同埋..英文係計成科總成績..
一份卷有事..唔代表死晒!! :D
本身今日個天好灰..仲要落雨..
不過..最後都出咗太陽..
融情入景..事情總有好的發展
因為未來就係我手上!!
LISTENING姐...我洗鬼淆:@? |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 229 | »
|
|