2012 年 3 月 18 日  星期日   晴天


2012-03-18 分類: 未分類

FACEBOOK在電腦已經登出:D

輕輕的我走了~~~

我都想我可以忍到手唔會用電腦果時手痕上FACEBOOK =~=

I POD都要LOGOUT架喇!! 就快架喇!!!

 

入夜 凌晨時份

窗外一片寧靜

窗外剩下 不是屹立的路燈 就是零丁駛過的汽車

或見對面只有數戶的燈火 但不怎麼昌明

偶爾 聽到樓下有人吵架 髒言破口而出

劃破了 破壞了這靜謐怡人的夜景

不消一會 聲浪又減退了

相襯之下 這夜景顯得更美

 

今天終於都上完YYLAM最後一堂INTENSIVE

是影像教學 人情味比上學的少

當然 感觸比學校LAST DAY更加少了吧!

但並不是完全沒有

想到不足十日就開始第一科了

準備不足 失敗在所難免

但仍要拼死一戰

可能 一下子的失敗 會變作未來更美好的點綴

就像重投寧靜懷抱的今夜一樣

 

夜 真的很美



2012 年 3 月 17 日  星期六   晴天


2012-03-17 分類: 未分類

一係就唔病. 一係就病好耐都好唔返

鼻塞加喉嚨發炎 仲有少少肌肉酸痛 我應該係感冒

不過一係就塞到透唔到氣 一係就鼻水長流

仲要成日都係到咳

 

琴日溫書 拎住支通鼻爽係咁聞 係咁聞

個鼻通咗 好快又塞返

不過聞得愈多 眼睛愈乾

同埋啲咳又咳唔清 成日咳會嘈到人,,

仲有一臉倦容 我好似老咗十年咁:)

 

死喇,!!

我發現我對住本書會頭暈:P

我幾時死呀?

 



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章