去到而家 呢一個垂死掙扎地步
可能今次英文真係好差好差好差好差好差好差
不過應該講我係好幸運好幸運好幸運:)
因為我仲肯捱落去搵緊方法去自救
可能成功咁救活到自己果陣..會係下一年嘅事..
可能會係好多好多好多年後嘅事...
相信聽日同後日之後就已經分到高低...
市區咁多名校..語文科勁嘅人有好多
我同佢地比..應該小巫見大巫架喇..
雖然以前校內試考得唔好都有想補救..
可能一直都用錯方法 蒙在鼓裡..
到今次完咗英文考試..知唔知道成績都好..
都要溫書喇..
可能..我個會成為第一屆白老鼠同第二屆dse考生的雙重身份
可能..好多人都會有呢個雙重身份
可能到時會有一個新名畀呢一堆人
可能我真係可以repeat..
又可能..我可以幸運咁升學...
夜喇..對咗成日英文note同mock卷..
其實眼睛早就好暈好攰..
捱到而家,,.暫時未死得去
我知..全港考生都灰緊中文卷..
不過我地已經創造咗兩日歷史...
唔係...係被迫捲入咗呢場歷史事件兩日喇..
係世世代代 係永遠承傳...
|