2012 年 3 月 24 日  星期六   晴天


2012-03-24 分類: 未分類

今日補習 英文要作一篇文

短文 45分鐘 二百字

呀WILL話我內容冇問題..係唔小心冇PROOF READ,,

唉..係唔係過份樂觀呢:(

學校作文差成咁..

補習社有正評..

定係我應該積極啲搞掂下個星期啲事?

可能真係有意外收獲呢!!!

我 真 係 好 想 入 HALL 住!!

我想體驗大學生嘅自由..

就快..游多一陣...捱埋佢..死唔去我就上到岸架喇.!!!

 

我真係聽到喊:(



2012-03-24 分類: 未分類

最近日日開電腦都想找個地方說說心底話

每次也想到QOOZA,,,

 

其實真係幾灰下...對住英文..溫又唔係唔溫又唔係..

救命,,我又成日係到諗如果留級會點,,,,

雖然上兩年開始我都已經想留..

今年LAST DAY搞咗咁多野..又唔捨得又剩..

如果留級..真係幾........

不過而家中六,,第一屆..好好睇睇都要考咗佢先..

好乞人憎...BEACON畀人四月去留位..

但 畀多半年我係唔係一定得?

相比其他科..英文我真係好驚

驚到可以訓唔着..驚到可以冇心情溫其他科..

 

仲有一個星期..下個星期六嘅而家呢一刻..我放下咗心頭大石去溫LS

定係我已經決定剩低嘅科目要死衝爛衝..衝到學校畀我留級..

定衝到我下一年再考就死刨英文就可以?

愈諗,,愈無奈..

成日都畀老師話啲作文唔扣題..

GRAMMAR OK 但都係得LV2

係我真係咁差..定係標籤咗我唔可以好啲?

其實呢三年學英文真係好辛苦..

如果我中三溫英文可以死死氣咁背啲VOCAB..我主卷VOCAB果到唔會一分都冇..

可能呢三年會舒服啲..可能..對英文冇咁反感..可能..學習會建基於興趣上..而唔係應付,,

剩下來 幾日時間..

我只求快啲..快啲過咗佢...

做人要向前望..可能我今次可以負負碌,穩穩陣咁就完呢..



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章