最近日日開電腦都想找個地方說說心底話
每次也想到QOOZA,,,
其實真係幾灰下...對住英文..溫又唔係唔溫又唔係..
救命,,我又成日係到諗如果留級會點,,,,
雖然上兩年開始我都已經想留..
今年LAST DAY搞咗咁多野..又唔捨得又剩..
如果留級..真係幾........
不過而家中六,,第一屆..好好睇睇都要考咗佢先..
好乞人憎...BEACON畀人四月去留位..
但 畀多半年我係唔係一定得?
相比其他科..英文我真係好驚
驚到可以訓唔着..驚到可以冇心情溫其他科..
仲有一個星期..下個星期六嘅而家呢一刻..我放下咗心頭大石去溫LS
定係我已經決定剩低嘅科目要死衝爛衝..衝到學校畀我留級..
定衝到我下一年再考就死刨英文就可以?
愈諗,,愈無奈..
成日都畀老師話啲作文唔扣題..
GRAMMAR OK 但都係得LV2
係我真係咁差..定係標籤咗我唔可以好啲?
其實呢三年學英文真係好辛苦..
如果我中三溫英文可以死死氣咁背啲VOCAB..我主卷VOCAB果到唔會一分都冇..
可能呢三年會舒服啲..可能..對英文冇咁反感..可能..學習會建基於興趣上..而唔係應付,,
剩下來 幾日時間..
我只求快啲..快啲過咗佢...
做人要向前望..可能我今次可以負負碌,穩穩陣咁就完呢.. |