| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
| 好晒~~~~ |
分類: 未分類 |
早會 落雨~~~番班房= ="""早講啦=.="""成身濕晒你先講...........
家政 教書~~~測驗=.=""" 都ok識既.........
小息 背詩背詩再背詩~~~~總算趕得切背到= =
中文 抽人問= =""唔中我XDDDD講詩 落左堂既時候 (我知我好型嫁啦~~~呀sir你唔駛嘩得咁大聲喎XDDDD <===後加的=.=""")
電腦 又出奇的合格~~~~ 又屈福榮分@@""""咁又屈到好多分= =""無奈~~~
lunch 金源~~~ d凍檸水無味既.......d糖咁苦既............
數 差d訓著左..........悶到咩咁..........又聽唔明...........玩我咩a_a"""
企業"耳"會計 測經公......無咩信心..........
歷史 講一戰後既野....德國......真慘......但係二戰....就抵佢死啦= =""
放學 同dom落左去講班相d野......我又同佢講佢對黑超好花~~~~
之後睇左陣師生籃球......無咩特別~~~~之後閃人去補習~~~~
|
| 發表時間:2007-12-17 08:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 攤位~~~ |
分類: 未分類 |
10點半 搵佢地 = =""" 買野
之後番左學校3樓繼續整......gd= ="" 打俾呀sir....佢個電話留言.......笑爆咀\.\你地想知係咩??你地打去咪知囉XDDD 之後試玩反彈~~~,同長長去左買野食~~~當當~~之後番去3樓食,途中見到平姐成叔佢地~~~佢地叫我地要呀sir請我地食XDDDDD
飛的~~~去六鄉.....整攤位!!!整左n咁耐都未整好...由其個標題=.=\\整左好耐都未得= = 之後唔記得左帶遊戲玩法....再打俾呀sir....佢有開電話啦......謝天謝地orz 叫佢幫我地拎...gd!!! 但係佢話10分鐘到....佢個10分鐘都好10分鐘喎= ="""睇黎佢個10分鐘係等如我地既20分鐘= =""""""
佢黎到 ~~~~戴黑超~~~~wow~~~之後過多陣~~~輝輝sir黎左,佢帶埋佢既補給(野飲)俾3A班.....之後我地4個望著呀魚sir~~~我地問佢...我地果d補給呢???佢無奈咁同我地講 俾我抖陣先啦= ="""我都好趕著黎e度....成身濕晒啦...抖陣先去啦,再唔係等多陣,大會一定會有水俾我地...睇定d先~~~~ 之後好黎唔黎大會果d水就黎左啦= =""之後sir就話,我都話左嫁啦,佢地實會有野俾我地飲既...之後我地4個串佢....我地而家唔想飲水tim~~~~佢就話,飲水健康呀~~~~ 我地4個無奈中~~~~
過多陣玩啦~~~好多細細路\ \""過左2個鐘島...無咩人....呀sir拎左支槍射自己個名牌 (大會寫著俾老師果d牌呢~~~寫著余啟明老師a_a 個牌掛左起塊板到~~~) 之後佢用左5槍先射得中@@ 仲要我地教佢"蚊雞"= ="" 佢玩果陣既姿勢....真係好後悔無影佢相囉= =""佢個姿勢.....真係無話可說~~~我都睇到o晒咀囉a_a 但係連"蚊雞"都唔識= ="" 真係唔係好信佢未玩過e d槍囉= ="" 之後我又射佢個牌XDDD我又用左5槍先射左中orz.之後過左陣佢又射= =""今次佢一槍都唔中XDDD 之後我又射@@第一槍就中左xddd,我就串佢~~~我一槍就中啦@@ 佢話...你撞彩姐@@"" 我想講既就係~~~準先會好彩既XDDDD
之後執野閃人~~~途中sir諗著拎番佢副黑超~~~但係長長拎走左...sir搵都佢既時候~~~長長塞左俾我XDDD之後sir好無奈咁講...咁你星期一俾番我啦~~~之後sir同3A班男仔番學校打波 我地各自飛~~~
去左大中食d野...行多陣就閃人歸家....隻腳超攰..........企左5粒鐘呀....著皮鞋喎..........一歸家除鞋....對腳紅晒........無奈..... |
| 發表時間:2007-12-15 11:14 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| 期待中 |
分類: 未分類 |
晨讀=發呆~~~
物理 入去物理室之前拎著攤位d野擺入去教員休息室到,好多發泡膠= =""之後番去物理室 教書.....嘩.....乾哥仲勁過老趙@@佢d極速重點式教學......真係......一堂教晒上學期要教既...1-27頁...但係你仲要會明果一下先無奈a_a 咁都會明佢講咩...唉..咩世界黎嫁 = =""一d老師教成年都唔知教左d咩出黎= =""(知我講緊邊個啦= ="" old林呀,明啦掛= ="") 但係一d真係.....一堂就教晒要考既野...之後仲會明既.....(都有幾個啦= =""老趙,乾哥)
小息 隻揪丫!! XDDD 文雅少少.....挑機丫!!! 仲粗俗左d?? 咁呀~~~單挑丫!!!
中文 睇標語~~~中左我=.=""又話我有心去作...嘩...有心去作d字就唔會寫到識飛咁啦= =""小息作既...差唔多啦= ="
英文 dict 一路默一路對眼有一半時間係合埋左....唔知點解無啦啦咁眼訓.....之後TSA...都唔錯啦.....
lunch 同永永豬成班人一齊食....爆gag爆到噴=.="" 成班友噴咩都有 = ="" 噴飯又有 噴水又有= =""d爛gag就黎可以令你噴血都得嫁啦= ="" d氣氛好明顯同dom果一度有唔同既!!
音樂 聽人唱歌.....下堂到我考啦@@""" 歲月如歌!!!!
數 測驗.....願上帝保佑我吧......
地理 我見到鬼呀!!!!! 抄筆記= ="" 之後同ken梁狂玩.....咩都有玩 (正經既)
放學 整攤位~~~7點幾番到家啦~~~ |
| 發表時間:2007-12-13 09:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 11 日 星期二  |
| 2007-12-11 |
分類: 未分類 |
晨讀.....好彩問到tm借書姐= =""唔係既又要作文-,-""
中文 見義勇為,當仁不讓,義不容辭= ="""派成績表@@"" 中文竟然第2名,全忠兄第一a_a"""差3分a_a"""全班16,但係全級就31,競爭真大.......
小息 嘿嘿,我蝦舟舟同我"咬"手瓜@@""" 左手 梗係我羸啦XDDDD 又俾隻狗話::bobo姐你好man呀~~~ 頂=.=""""""
化學 訓左陣 好似做作業
英文 統測 今次好似易左= =" 聆聽,小學生都唔做果d一二三四啦 囧
lunch 特別嗚謝 永永豬 唔該你幫我地搵位搵左咁耐呀@@
數 第6課 聽得明既~~~
經公 醒sir無番 各自各精彩!!!
歷史 好留心~~ 咁快打完一戰啦@@????
放學 整野...雪花紛飛撤滿地= =""" 搞到成地都係發泡膠a_a 7點島先閃~~~
飛的 回家去 |
| 發表時間:2007-12-11 09:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 10 日 星期一  |
| 有野益大家~~~ |
分類: 未分類 |
我呀哥做reebok既 今日佢公司賣貨版 有95%都係08年款(未出街既) 有d係起香港無得賣(姐係全港得一對啦= ="") 淨低果5%(07年冬季) 睇下你好唔好彩啦= =""
全部友情價100蚊一對 仲有個鞋碼 男裝 uas 9碼 eur 42碼
女裝 usa 7碼 eur 37.5碼
係以上鞋碼既人先搵我啦= ="""
要圖既去我相簿啦
有岩既起留言or msn話比我知啦 |
| 發表時間:2007-12-10 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|