| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 1 月 30 日 星期三  |
| 2008-01-30 |
分類: 未分類 |
早會 無無聊聊就過左
art 等左勁耐先有人開門俾我地入art rm ms無番
小息 無聊中渡過
生物 煩 話人遲入去(雖然無我份-.-"") 遲左就遲左嫁啦 你仲講咪仲遲=.=""
數 完全唔知發生咩事= ="""
英 突然性情大變 好留心聽書=.="" (精神失常了嗎??)
lunch 蠢過隻豬XDDDDDDDD
英 仍然好留心聽書=.="" 3張ws都做晒 咁乖@@" (發生咩事= =""what's going on???)
pe ms無番 聽歌爆爛gag過日~~
放學 睇羽毛波XD 途中呀sir入左黎 wow~~~~~ 型到佢=.="" 無奈~~~~~ 我地3b起羽毛波既一役拎左冠軍~~~
歸家時 淋雨 爽到爆 好想淋多次
|
| 發表時間:2008-01-30 10:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 21 日 星期一  |
| 2008-01-21 |
分類: 未分類 |
番到到早會 頒n咁多個獎 企到.........=.="
上到去班房等多陣就物理~~"
物理 對卷 又衰左啦=.=" 之後訓左好耐好耐@@
小息 抄地理作!!! 抄得切a_a"
中文 講番作文d野~"~ 要寫自我評估 (唔係掛= =") 吹到天上有地下無咁=.="
英文 成堂同呀希吹水a_a"" 食晒成包糖都未上完佢堂Orz" 我地交換糖既動作真快@@""
lunch 同tm佢地去左大排檔到食 又係爛gag時間啦=.= 之後番到學校交通告果陣就真係= ="""""""""""""""""""""""""""
音樂 睇不速之嚇 就唔係咁驚姐= =" 起馬無嚇"質"我先啦XD
數 佢有佢講我有我做 都有聽書既~~~
地理 ms無番 睇AV 睇左兩眼就無睇....真係好核突=.="""""" 死人林治之後係咁講番果段野.....我同樂婷都好想幹掉他=.="
放學 去借書 之後上番班房等呀長搞番本作業 途中~~~~~~~~~~~
之後歸家補習a_a"""" |
| 發表時間:2008-01-21 07:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 17 日 星期四  |
| 2008-01-17 |
分類: 未分類 |
番去...晨讀...好彩有帶~"~
之後落去周會.....表揚班主任....梗係俾高分啦~~~
陳少鋒叫我地望著我地班主任講多謝你果陣....我地成班望著佢....佢即刻拎野"姐"著佢自己=.=""" 你咁大粒魚蛋起度,點"姐"都"姐"唔到嫁啦XDDDDDDDD
中文 上班房....當sir想講書之際...林治出去講...."咪著"一隻手舉高左....之後俾sir見到佢.....XDDD 隻碟左俾佢之後...開左黎睇...效果不錯丫.....俾人讚~"~ 但係佢又話+音樂會好d= ="" 大佬呀= ="你知唔知我地係起尋日先開始做嫁咋a_a"""整到咁多野都算好啦= =" 段片真係好搞gag....(當然啦~~有我地d咁搞gag既製作人員XDD 有幫過手果d都叫製作人員吧@@?) sir睇到俾我地咁玩佢個頭佢自己都笑左XDDD 很有創意吧~~~ 睇完之後講左陣關於段片,之後想講書,但係我地唔俾XDDD 咁自己做自己野~~~ 隻碟你唔好睇上癮呀XDDD
小息 抄tsa!!!
化學 派卷 都好ok啦~"~ 訓左陣....
英文 落左去睇不瘦降之謎 我之前睇過啦~~~"" 個男人真係好變態=.=""
lunch 去左大排檔 杯凍0水有6塊檸檬=.=""" 都唔夠我想要果隻酸Orz"" 番到班房再抄tsa= =""
數 抄唔晒 照交 好似過到骨喎~~~ 講第7課 有好既開始!!
E.P.A. 派卷.....合格~"~ 好彩 仲諗著好差 有校長校董入左黎果陣.....盛sir成個唔同晒@@""" 但係佢地走左又變番原來的他了~"~
歷史 甘甘無番 麥丙代 狂同人挑機 "咬"手瓜~"~ 同轟天炮"咬"左手 我同佢連續"咬"左一個字都分唔到高下= ="" 我地隻手都係起中間無動過=.="" 隻左手聽日實痛啦= =" 不過原來同人咁"咬"完之後你係會覺得好熱....因為我岩岩"咬"完一出班房我都唔覺凍a_a" 仲覺熱添Orz"" 驚凍既朋友....下次同人"咬"下一場好激既手瓜丫 之後你應該唔覺凍嫁啦@@"
聯課 整水仙 好多個ms都上左黎天台呀@@"
then番家補習/.\ |
| 發表時間:2008-01-18 12:00 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 16 日 星期三  |
| 2008-01-16 |
分類: 未分類 |
番去學校~~~早會....唔記得up咩啦....
好似話咩玄運會喎~~ 仲想我地參加= =""
之後魚蛋諗著俾野我地睇.....不過搞左勁耐~~ 要用埋珍珍d堂黎睇XDDD
數 繼續對卷.....對左3堂先對完=.=""" 唔掛得你會咁"略"教5,6課啦a_a
中文 派卷=.="""好低分........無moon-.-""
中史 都係派卷......ok啦...... 都接受到.....串到ken梁同eddie就得啦~"~
地理 都係派卷啦...... 都ok既...... 今次各科既成績都好似跌左.........
lunch 去左酒樓~~~ 同埋永永豬同張恩....我地咁d組合....可想已知你會唔會食到飯啦=.=""" 你可能不單食唔到,仲可能會噴番之前食d野出黎tim a_a""" 就好似張恩既下場咁....食食下飯俾我地係咁拍佢背脊~~~想唔噴都幾難啦=.="""
ree 睇完報紙俾我地排野~~~唱真的愛你=.= 但係我起後面聽到好多粗口=.=""
英文 悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
放學去錄野......NG王ng左勁多次=.=""" 相機d電俾佢ng到無晒=.=""""""""""" |
| 發表時間:2008-01-16 09:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 13 日 星期日  |
| 打波@@" |
分類: 未分類 |
講番打波d野~~~~
2點鐘島食完飯....2點半...落左去打波=.=""
打左陣...教蕃打lost in blue2@@"""
之後.....又打陣波...熱身左陣.....dom,su同我上左我家去拎單車同羽毛球....丫....唔係...係淨係拎左羽毛球拍咋= ="""
之後係度各有各玩@@""" 有d打羽毛球 有d籃球"" 有d單車 仲有d sms@@"""
d籃球成日打中呀dom@@"我架單車都係狂撞落呀dom度XDDD 睇黎呀dom要小心d啦
之後唔知做咩無啦啦個波掟中左蕃a_a""" sor呀= =
then玩隊制....3vs3 哈..10:0@@"" 我,dom,su又有野飲啦~~~ 多謝晒yan 蕃 善儀~~~
落雨=.=""" 上左7-11.....買野飲~~~~ 抽左d~~~筆a_a""
出左7-11,起出面吹左陣水就歸家.....
我踏單車番去果陣...由於左手有兩塊羽毛球拍...所以基本上要單手揸單車=.=""" 好彩無抄車姐=.=""架單星期六買,唔想咁快花左
番到家.....打多陣機...就去左大家樂食@@"""今日唔見朗朗喎~~~蕃你唔駛後悔無黎我度食啦XDDD
食完就真係番家.....
之後開電腦.......整歌.....搞多3粒鐘= =" 整好左之後....隻歌出黎既效果唔係幾好.......睇黎又要搞多次=.="""
|
| 發表時間:2008-01-14 08:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|