偶然一記~
延伸記憶的一處

回憶逝去的歲月
bo10241993
暱稱: 死傻BO
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
回到yy2
中六的第1週
謝謝你們 =]
9月1了
暑假?!?!?!?!?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
死傻dom
死傻yan
死傻蕃
2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天


2008-01-30 分類: 未分類

 早會   無無聊聊就過左

art     等左勁耐先有人開門俾我地入art rm    ms無番

小息    無聊中渡過

生物    煩    話人遲入去(雖然無我份-.-"")   遲左就遲左嫁啦  你仲講咪仲遲=.=""

數   完全唔知發生咩事= ="""

英   突然性情大變   好留心聽書=.=""   (精神失常了嗎??)

lunch   蠢過隻豬XDDDDDDDD

英   仍然好留心聽書=.="" 3張ws都做晒  咁乖@@"  (發生咩事= =""what's going on???)

pe   ms無番   聽歌爆爛gag過日~~

放學   睇羽毛波XD  途中呀sir入左黎    wow~~~~~ 型到佢=.="" 無奈~~~~~    我地3b起羽毛波既一役拎左冠軍~~~

歸家時    淋雨    爽到爆    好想淋多次

發表時間:2008-01-30 10:31 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


2008-01-21 分類: 未分類

番到到早會   頒n咁多個獎   企到.........=.="
上到去班房等多陣就物理~~"

物理   對卷   又衰左啦=.="  之後訓左好耐好耐@@

小息   抄地理作!!!  抄得切a_a"

中文   講番作文d野~"~  要寫自我評估   (唔係掛= =")  吹到天上有地下無咁=.="

英文   成堂同呀希吹水a_a""  食晒成包糖都未上完佢堂Orz"  我地交換糖既動作真快@@""

lunch   同tm佢地去左大排檔到食   又係爛gag時間啦=.=  之後番到學校交通告果陣就真係= ="""""""""""""""""""""""""""

音樂   睇不速之嚇   就唔係咁驚姐= ="  起馬無嚇"質"我先啦XD

數   佢有佢講我有我做  都有聽書既~~~ 

地理   ms無番   睇AV  睇左兩眼就無睇....真係好核突=.=""""""  死人林治之後係咁講番果段野.....我同樂婷都好想幹掉他=.="

放學   去借書   之後上番班房等呀長搞番本作業   途中~~~~~~~~~~~

之後歸家補習a_a""""

發表時間:2008-01-21 07:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 17 日  星期四   晴天


2008-01-17 分類: 未分類

 番去...晨讀...好彩有帶~"~

之後落去周會.....表揚班主任....梗係俾高分啦~~~
陳少鋒叫我地望著我地班主任講多謝你果陣....我地成班望著佢....佢即刻拎野"姐"著佢自己=.=""" 你咁大粒魚蛋起度,點"姐"都"姐"唔到嫁啦XDDDDDDDD

中文  上班房....當sir想講書之際...林治出去講...."咪著"一隻手舉高左....之後俾sir見到佢.....XDDD 隻碟左俾佢之後...開左黎睇...效果不錯丫.....俾人讚~"~ 但係佢又話+音樂會好d= ="" 大佬呀= ="你知唔知我地係起尋日先開始做嫁咋a_a"""整到咁多野都算好啦= ="  段片真係好搞gag....(當然啦~~有我地d咁搞gag既製作人員XDD   有幫過手果d都叫製作人員吧@@?) sir睇到俾我地咁玩佢個頭佢自己都笑左XDDD   很有創意吧~~~   睇完之後講左陣關於段片,之後想講書,但係我地唔俾XDDD 咁自己做自己野~~~ 隻碟你唔好睇上癮呀XDDD

小息   抄tsa!!!

化學   派卷   都好ok啦~"~  訓左陣....

英文   落左去睇不瘦降之謎   我之前睇過啦~~~"" 個男人真係好變態=.=""

lunch   去左大排檔  杯凍0水有6塊檸檬=.="""  都唔夠我想要果隻酸Orz""  番到班房再抄tsa= =""

數   抄唔晒  照交   好似過到骨喎~~~  講第7課   有好既開始!!

E.P.A.    派卷.....合格~"~ 好彩  仲諗著好差    有校長校董入左黎果陣.....盛sir成個唔同晒@@"""  但係佢地走左又變番原來的他了~"~

歷史   甘甘無番  麥丙代   狂同人挑機  "咬"手瓜~"~ 同轟天炮"咬"左手   我同佢連續"咬"左一個字都分唔到高下= ="" 我地隻手都係起中間無動過=.=""  隻左手聽日實痛啦= ="  不過原來同人咁"咬"完之後你係會覺得好熱....因為我岩岩"咬"完一出班房我都唔覺凍a_a"  仲覺熱添Orz""  驚凍既朋友....下次同人"咬"下一場好激既手瓜丫  之後你應該唔覺凍嫁啦@@"

聯課   整水仙   好多個ms都上左黎天台呀@@"

then番家補習/.\

發表時間:2008-01-18 12:00 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


2008-01-16 分類: 未分類

番去學校~~~早會....唔記得up咩啦....
好似話咩玄運會喎~~  仲想我地參加= =""
之後魚蛋諗著俾野我地睇.....不過搞左勁耐~~  要用埋珍珍d堂黎睇XDDD

數   繼續對卷.....對左3堂先對完=.="""  唔掛得你會咁"略"教5,6課啦a_a

中文   派卷=.="""好低分........無moon-.-""  

中史   都係派卷......ok啦......  都接受到.....串到ken梁同eddie就得啦~"~

地理   都係派卷啦......  都ok既......      今次各科既成績都好似跌左.........

lunch    去左酒樓~~~ 同埋永永豬同張恩....我地咁d組合....可想已知你會唔會食到飯啦=.="""  你可能不單食唔到,仲可能會噴番之前食d野出黎tim a_a"""  就好似張恩既下場咁....食食下飯俾我地係咁拍佢背脊~~~想唔噴都幾難啦=.="""

ree   睇完報紙俾我地排野~~~唱真的愛你=.=  但係我起後面聽到好多粗口=.=""

英文   悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

放學去錄野......NG王ng左勁多次=.="""  相機d電俾佢ng到無晒=.="""""""""""

發表時間:2008-01-16 09:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


打波@@" 分類: 未分類

 講番打波d野~~~~

2點鐘島食完飯....2點半...落左去打波=.=""
打左陣...教蕃打lost in blue2@@"""
之後.....又打陣波...熱身左陣.....dom,su同我上左我家去拎單車同羽毛球....丫....唔係...係淨係拎左羽毛球拍咋= ="""
之後係度各有各玩@@"""  有d打羽毛球   有d籃球"" 有d單車  仲有d  sms@@"""
d籃球成日打中呀dom@@"我架單車都係狂撞落呀dom度XDDD  睇黎呀dom要小心d啦
之後唔知做咩無啦啦個波掟中左蕃a_a""" sor呀= =
then玩隊制....3vs3  哈..10:0@@""   我,dom,su又有野飲啦~~~ 多謝晒yan 蕃  善儀~~~
落雨=.="""  上左7-11.....買野飲~~~~  抽左d~~~筆a_a""
出左7-11,起出面吹左陣水就歸家.....
我踏單車番去果陣...由於左手有兩塊羽毛球拍...所以基本上要單手揸單車=.="""  好彩無抄車姐=.=""架單星期六買,唔想咁快花左

番到家.....打多陣機...就去左大家樂食@@"""今日唔見朗朗喎~~~蕃你唔駛後悔無黎我度食啦XDDD
食完就真係番家.....
之後開電腦.......整歌.....搞多3粒鐘= =" 整好左之後....隻歌出黎既效果唔係幾好.......睇黎又要搞多次=.="""

發表時間:2008-01-14 08:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]