| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 7 日 星期五  |
| 師生挑戰賽@@" |
分類: 未分類 |
早會....皆悶也,上到班房..哈= =""精彩啦......俾人罰1000字作文=.= 我的快樂定義.....你叫我作1000字我都已經唔快樂啦a_a""
家政 藍莓鬆餅.....幾好食丫 有9分!!"
小息...都無晒啦 = =
中文 又罰人= =""好彩無我份姐XD 幹什麼.....心情不好嗎??狂起度罰人= =
電腦 搞gag堂!!! 吳sir惡左好多喎= ="""
lunch 金源.....之後去幫班主任買禮物同7a班交換 佢俾左100蚊我地....我地就用到佢盡 $99.5 XDDDD丫....唔係呀....我仲要補貼左2蚊出黎呀= =""101.5呀= =""金沙99.5 (sir出) 花紙2蚊 (我出)=.="" 算啦,果2蚊....俾埋佢啦= ="見係佢咋A_A 第2個都唔得呀A_A 之後好快咁包好份野佢@@""番班房!!
數 都係唔明=.=""..........
ba 罰企= = 今日做咩呀=.= 成日俾人罰...........
歷史 好專心,好專心!!! 期待一陣既......
放學 !!!!! 師生挑戰賽!!! 同ken落左去搵位先@@之後睇.....余家12路彈腿.....全場急凍= ="".....有無爛gag左d呢=.=""" 班主任入左2球 校長入左1球....但係柒文(7a)入左10球=.=""
之後坐左成粒鐘...睇完.....老師隊俾人抄10球=.="" 10:3 唉=.=""捐左成1000大元@@"""" 點止1000大元呀......仲有份金沙呢@@? 1100大元呀a_a"""
之後閃人 歸家 心情總感好複雜.....
|
| 發表時間:2007-12-08 12:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
| 2007-12-04 |
分類: 未分類 |
晨讀....快樂是自找的!!!
普通話堂??????定打機堂呀XDDDD 成2堂上左去mmlc打機打機再打機= =""e輪既普通話就變左做打機堂XDDD
小息 吹水!!
中文 個人短講.....(又黎?!?!唔係掛= =")最想踏足既國家......日本!!!! 梗係啦.....因為.....嘿嘿XDDD(我唔係容容豬....我對AV無興趣的a_a"") 拿拿拿......你地諗咩呀???AV=action video呀!!!XDDDDDDDDD 俾我老吹d野都過到2分鐘既......ken梁幫我計時...就唔知佢做咩傻笑啦=.="""機戰都俾我講埋出黎XD
經公 咁快踢完波@@??? gd...差少少訓著=.=
中史 測驗@@"""""無溫書.....不過我諗都可能合格既......
lunch 大排檔!!! 爛gag.......=.=
英 聽歌......做工作紙XDDD 玩小喼喼@@""""
數 佢有佢講我有我訓!!!!都唔知佢講咩........=.= 得3個人明都話繼續......咁其他果26個人你就唔理啦喎?????不過都好多爛gag出現=.=
放學 閃左去m記傾野...火警@@??? 又爆爛gag= ="""砰砰槍XDDDD 之後諗著番學校搵呀sir既....不過唔見佢.....算了吧~~~
閃水~~~陪呀長放學 死人dom,無義氣!!!XDDDDDDD 差果少少路都話唔肯...唉....你唔同我地行知唔知我地擔心你??知你唔知嫁啦....但係....你知你嫁啦@@"""手無縛雞之力~~~~之後果d你都知我想講咩嫁啦....唔駛我講啦XDDDDD 果d人.....你都知有幾fc2嫁啦......(唔係3B班既...放心....)我諗你會明咩係fc2嫁啦@@"" 佢地見到你同佢一齊...可能會搵埋你去.......都唔駛我講啦....
擔心你姐......以上既野都係出至關心.....語氣可能會重左少少......請多多見諒!!! |
| 發表時間:2007-12-04 07:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
| 2007-11-29 |
分類: 未分類 |
早會....無聊也
家政 個蛋糕......都入到口既=.=""又落毒@@"""
小息 俾家政堂"籠斷"埋=.=""
中文 我未入過馬場,但係我都去過一次馬場 <=====覺唔覺e一句有d問題呢XDDDDD 今日我地偉大既班主任狂講錯野= =""睇鬥牛...鬥牛d人好無聊呀~~~~
電腦 揸戰機 (F16) a_a 做神風敢死隊@@""" 自殺式撞埋去學校= =""" 之後周遊列國.......不過成日都撞機= =""睇黎我大個左係唔可以做機長....
lunch 去左大中...同永永豬一齊食@@"" d野都幾抵食....不過有少少搵笨=.=......之後周圍行下咁....又爆下爛gag咁...同yan子去左完善坐陣聽下歌咁就歸家...... |
| 發表時間:2007-11-29 09:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
2007 年 11 月 27 日 星期二  |
| 2007-11-27 |
分類: 未分類 |
早會...9up也=.=
物理 萬花筒@@ 差少少就整好=.=""
小息...問ken梁聽日借件外套俾我= ="" (拿拿拿,唔好亂諗呀!!因為女仔要外套,男可以唔駛,我先問佢借嫁咋=.=)
中文 鬥牛,無聊得很 (鬥牛) 但係套片一d都唔恐怖......有血姐=.=自己都有啦XDDDD
英 佢有佢話!!!我有我做!!!久違了的東西出現左@@"""
lunch 4條友=.="""無無聊聊渡過~~~~~
音樂 最激之手 呀sir有份唱,幾好聽丫@@
數 測驗=.= 唔記得帶計數機=.=好彩份野都可以好快做完,等我後面果位仁兄做完我先問佢借計數機XDDD
地理 又搞gag,不過無上堂咁多= ="""
放學傾野...傾到7點= ="""""閃人~~~
|
| 發表時間:2007-11-27 07:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|