偶然一記~
延伸記憶的一處

回憶逝去的歲月
bo10241993
暱稱: 死傻BO
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回到yy2
中六的第1週
謝謝你們 =]
9月1了
暑假?!?!?!?!?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
死傻dom
死傻yan
死傻蕃
2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


師生挑戰賽@@" 分類: 未分類

早會....皆悶也,上到班房..哈= =""精彩啦......俾人罰1000字作文=.= 我的快樂定義.....你叫我作1000字我都已經唔快樂啦a_a""

家政  藍莓鬆餅.....幾好食丫  有9分!!"

小息...都無晒啦 = =

中文  又罰人= =""好彩無我份姐XD 幹什麼.....心情不好嗎??狂起度罰人= =

電腦  搞gag堂!!! 吳sir惡左好多喎= ="""

lunch  金源.....之後去幫班主任買禮物同7a班交換  佢俾左100蚊我地....我地就用到佢盡  $99.5  XDDDD丫....唔係呀....我仲要補貼左2蚊出黎呀= =""101.5呀= =""金沙99.5 (sir出) 花紙2蚊 (我出)=.=""  算啦,果2蚊....俾埋佢啦= ="見係佢咋A_A  第2個都唔得呀A_A 之後好快咁包好份野佢@@""番班房!!

數  都係唔明=.=""..........

ba  罰企= =  今日做咩呀=.= 成日俾人罰...........

歷史  好專心,好專心!!! 期待一陣既......

放學   !!!!!  師生挑戰賽!!! 同ken落左去搵位先@@之後睇.....余家12路彈腿.....全場急凍= ="".....有無爛gag左d呢=.=""" 班主任入左2球 校長入左1球....但係柒文(7a)入左10球=.=""

之後坐左成粒鐘...睇完.....老師隊俾人抄10球=.=""  10:3  唉=.=""捐左成1000大元@@""""  點止1000大元呀......仲有份金沙呢@@? 1100大元呀a_a"""

之後閃人 歸家  心情總感好複雜.....

發表時間:2007-12-08 12:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


2007-12-04 分類: 未分類

晨讀....快樂是自找的!!!

普通話堂??????定打機堂呀XDDDD  成2堂上左去mmlc打機打機再打機= =""e輪既普通話就變左做打機堂XDDD

小息  吹水!!

中文  個人短講.....(又黎?!?!唔係掛= =")最想踏足既國家......日本!!!! 梗係啦.....因為.....嘿嘿XDDD(我唔係容容豬....我對AV無興趣的a_a"") 拿拿拿......你地諗咩呀???AV=action video呀!!!XDDDDDDDDD 俾我老吹d野都過到2分鐘既......ken梁幫我計時...就唔知佢做咩傻笑啦=.="""機戰都俾我講埋出黎XD

經公  咁快踢完波@@??? gd...差少少訓著=.=

中史  測驗@@"""""無溫書.....不過我諗都可能合格既......

lunch   大排檔!!! 爛gag.......=.=

英   聽歌......做工作紙XDDD 玩小喼喼@@""""

數   佢有佢講我有我訓!!!!都唔知佢講咩........=.= 得3個人明都話繼續......咁其他果26個人你就唔理啦喎?????不過都好多爛gag出現=.=

放學  閃左去m記傾野...火警@@??? 又爆爛gag= ="""砰砰槍XDDDD  之後諗著番學校搵呀sir既....不過唔見佢.....算了吧~~~
閃水~~~陪呀長放學   死人dom,無義氣!!!XDDDDDDD 差果少少路都話唔肯...唉....你唔同我地行知唔知我地擔心你??知你唔知嫁啦....但係....你知你嫁啦@@"""手無縛雞之力~~~~之後果d你都知我想講咩嫁啦....唔駛我講啦XDDDDD 果d人.....你都知有幾fc2嫁啦......(唔係3B班既...放心....)我諗你會明咩係fc2嫁啦@@"" 佢地見到你同佢一齊...可能會搵埋你去.......都唔駛我講啦....

擔心你姐......以上既野都係出至關心.....語氣可能會重左少少......請多多見諒!!!

發表時間:2007-12-04 07:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天


2007-11-29 分類: 未分類

早會....無聊也

家政  個蛋糕......都入到口既=.=""又落毒@@"""

小息  俾家政堂"籠斷"埋=.=""

中文  我未入過馬場,但係我都去過一次馬場  <=====覺唔覺e一句有d問題呢XDDDDD  今日我地偉大既班主任狂講錯野= =""睇鬥牛...鬥牛d人好無聊呀~~~~

電腦  揸戰機 (F16) a_a  做神風敢死隊@@""" 自殺式撞埋去學校= =""" 之後周遊列國.......不過成日都撞機= =""睇黎我大個左係唔可以做機長....

lunch  去左大中...同永永豬一齊食@@"" d野都幾抵食....不過有少少搵笨=.=......之後周圍行下咁....又爆下爛gag咁...同yan子去左完善坐陣聽下歌咁就歸家......

發表時間:2007-11-29 09:53 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


2007-11-28 分類: 未分類

攰/.\

1500米......

跑死人咩..........

 

發表時間:2007-11-28 08:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


2007-11-27 分類: 未分類

早會...9up也=.=

物理   萬花筒@@  差少少就整好=.=""

小息...問ken梁聽日借件外套俾我= =""   (拿拿拿,唔好亂諗呀!!因為女仔要外套,男可以唔駛,我先問佢借嫁咋=.=)

中文   鬥牛,無聊得很 (鬥牛) 但係套片一d都唔恐怖......有血姐=.=自己都有啦XDDDD

英   佢有佢話!!!我有我做!!!久違了的東西出現左@@"""

lunch  4條友=.="""無無聊聊渡過~~~~~

音樂  最激之手   呀sir有份唱,幾好聽丫@@

數  測驗=.=  唔記得帶計數機=.=好彩份野都可以好快做完,等我後面果位仁兄做完我先問佢借計數機XDDD

地理   又搞gag,不過無上堂咁多= ="""

放學傾野...傾到7點= ="""""閃人~~~

 

發表時間:2007-11-27 07:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]