偶然一記~
延伸記憶的一處

回憶逝去的歲月
bo10241993
暱稱: 死傻BO
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回到yy2
中六的第1週
謝謝你們 =]
9月1了
暑假?!?!?!?!?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
死傻dom
死傻yan
死傻蕃
2007 年 11 月 1 日  星期四   雨天


眼力@@"" 分類: 未分類

今日番學啦......
早會....呀sir坐左我後面=.=
好有壓迫感XDDDD
之後晨讀
呀sir好絕.....我我地e一個時間收中文作業- -"""  未做(抄)晒嫁嘛= = 好彩大把人都係咁@@  預左留堂嫁啦

物理  玩光......小學玩過啦=.="""

小息  唔記得左做咩

中文  講作業  哈哈  真係留堂  仲要抄10次  我同狗狗玩野...將d字寫到勁細......眼力差d既人都睇唔到  一於睇死佢XDDDDD

英文  無聽佢講野@@  繼續抄@@

lunch  去左金源   好飛呀XD

音樂  靈異事件簿= ="""  無奈  我一向都唔驚鬼故嫁啦= =""

數  無聽過佢講野......好想同ms講一句  你講緊咩呀??????
楊sir入左黎.....同呀長出左班房 
sir:你起聯課果陣做左d不尋常既舉動@@
成班爆笑@@
sir:你地班咁八掛嫁??
成班人:你自己講野大聲之嘛!!
再一次爆笑@@

地理  無咩gag野.....日本@@   成堂做作業

聯課  又去(耕田)呀XDDDD    耕種學會@@""""   新學會喎@@
放左之後去留堂......
抄呀抄......之後去到第8次果陣d字都放大番少少嫁啦- -""""
俾佢改......
余sir:嘩......你點寫d字咁細呀??? 你嫌我視力好咩??? 呀姐=.=
我同隔離d人同sir都笑......
我想講既係- -"""
第一:我唔係你呀姐=.=""
第二:我唔信你d視力會差得過我囉.....呀sir@@"""""
當然.....上面果d野係無講嫁啦@@
之後狗狗話.....我d字大隻過你少少@@"""  死狗狗=.=
呀sir又話:睇到隻眼好攰= =
我地成班講.....咁你就唔好叫我地抄啦!!!  XDDDDD
狗狗又話....攰就唔好睇啦@@
sir:咁我唔睇你地又話我唔睇你地啦....廢是浪費左同學d心機啦@@
我就話:你tick左本作業佢我就當你睇左嫁啦@@
之後呀sir拎本作業好埋咁睇- -""駛唔駛呀=.="""雖然真係好細- -""
都唔知佢係唔係真係睇既=.="""
就俾番我啦@@
之後走人.....
歸家~~~

發表時間:2007-11-01 08:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:想知入面係咩就問我密碼啦@@ )
發表時間:2007-10-30 11:48 PM


2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


無題~~ 分類: 未分類

今日差d起唔到身=.=
事因尋日飲左酒@@
溫溫地......
之後就訓到暗無天日-.-
好彩搭9果陣都醒到......

早會晨讀講廢話=.=""
之後去週會....
又係廢話.......
呀sir超勁....隔離班都理埋.......

中文   做個閱讀測驗.....都ok既......

化學   一如既往.......都係咁悶

英文   默書...無咩信心

lunch  大排檔......長妹同dom兄.......相信你地唔想我打出黎嫁啦XDDDD

數   你講緊咩呀????    XDDDD

經公   真係差d訓著

歷史   今堂真係奇蹟  竟然好專心  無訓教

放學  俾人笠左部nds黎玩  佢地玩到......校工都叫我地走  囧
去左7-11買野飲......無咩特別.....歸家去!!

今日係咁多先~~~

發表時間:2007-10-30 09:35 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天


bbq!! 分類: 未分類

今日11點起身,之後去左新街市買野去bbq@@  定bba   XD
買完之後就去大尾督燒啦.....
去到果時大約2點半
4點先開始燒  囧 
多人嘛....要慢慢搵爐==
全部得我一個係細路-.-
同佢地一齊燒悶到爆
燒到咁上下就玩nds!!
玩到無電
就聽下歌咁啦
飲左4支野飲=.="""
實肥左=.=
去到10點閃人~~
搭75k番大墟搭左半粒鐘
行番家行左3個字
番到家第一時間沖涼@@
一沖完就打e篇野XDDDD
今日係咁多先~~~

發表時間:2007-10-27 11:15 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


第一日開張!! 分類: 未分類

今日係我第一次打日記既......但係我未必日日打.....請多多見諒a_a

今日番到去早會.......
有個咩既校服檢查,之後我地個偉大既班主任黎睇我地啦........
期間.....呀dom唔識夾髮夾@@"""""  我同呀長笑死==
查完之後.....番班房~~

家政   yo MJ唔記得帶番我條圍裙番黎@@   (其實我都預左佢係唔記得帶番黎的=.=""")
煮野食......薯蓉@@  都幾好食    落毒XDDD

中文   日日都叫我答佢問題.....今日都唔例外......次次都中我同EDDIE=.=   KEN梁同玲玲姐就有80%中既....不過佢地今日無中    A_A

電腦   打字   差4個先合格=.=   打d字係我有生以黎我都未見過的= =""" 
打完之後狂轉書 @@  不過俾人叫我唔好轉   都係電腦書易轉好多@@

lunch   去金源食.....無咩特別    去追數XDD

數學  係咁講筆記.....悶到死

會計  e堂真係嚇死- -""" 同eddie挑挑下機ms ng走埋黎=.=  搞到我要將部nds收落椅下面=.=  (果櫃桶無位=.="""")
之後好彩佢見唔到=.="" 成班爆笑我同eddie=.="" 勁樣衰A_A

歷史  哈哈.....e堂可以名正言順咁打機啦......哈哈....都係輸左俾eddie=.=""" 唔識玩嘛=.=

放學歸家  途中俾我見到某d人   傾左陣  玩左陣  之後回家

今日係咁多先~~~

發表時間:2007-10-26 07:41 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]