| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 眼力@@"" |
分類: 未分類 |
今日番學啦......
早會....呀sir坐左我後面=.=
好有壓迫感XDDDD
之後晨讀
呀sir好絕.....我我地e一個時間收中文作業- -""" 未做(抄)晒嫁嘛= = 好彩大把人都係咁@@ 預左留堂嫁啦
物理 玩光......小學玩過啦=.="""
小息 唔記得左做咩
中文 講作業 哈哈 真係留堂 仲要抄10次 我同狗狗玩野...將d字寫到勁細......眼力差d既人都睇唔到 一於睇死佢XDDDDD
英文 無聽佢講野@@ 繼續抄@@
lunch 去左金源 好飛呀XD
音樂 靈異事件簿= =""" 無奈 我一向都唔驚鬼故嫁啦= =""
數 無聽過佢講野......好想同ms講一句 你講緊咩呀??????
楊sir入左黎.....同呀長出左班房
sir:你起聯課果陣做左d不尋常既舉動@@
成班爆笑@@
sir:你地班咁八掛嫁??
成班人:你自己講野大聲之嘛!!
再一次爆笑@@
地理 無咩gag野.....日本@@ 成堂做作業
聯課 又去(耕田)呀XDDDD 耕種學會@@"""" 新學會喎@@
放左之後去留堂......
抄呀抄......之後去到第8次果陣d字都放大番少少嫁啦- -""""
俾佢改......
余sir:嘩......你點寫d字咁細呀??? 你嫌我視力好咩??? 呀姐=.=
我同隔離d人同sir都笑......
我想講既係- -"""
第一:我唔係你呀姐=.=""
第二:我唔信你d視力會差得過我囉.....呀sir@@"""""
當然.....上面果d野係無講嫁啦@@
之後狗狗話.....我d字大隻過你少少@@""" 死狗狗=.=
呀sir又話:睇到隻眼好攰= =
我地成班講.....咁你就唔好叫我地抄啦!!! XDDDDD
狗狗又話....攰就唔好睇啦@@
sir:咁我唔睇你地又話我唔睇你地啦....廢是浪費左同學d心機啦@@
我就話:你tick左本作業佢我就當你睇左嫁啦@@
之後呀sir拎本作業好埋咁睇- -""駛唔駛呀=.="""雖然真係好細- -""
都唔知佢係唔係真係睇既=.="""
就俾番我啦@@
之後走人.....
歸家~~~
|
| 發表時間:2007-11-01 08:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2007-10-30 11:48 PM |
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| 無題~~ |
分類: 未分類 |
今日差d起唔到身=.=
事因尋日飲左酒@@
溫溫地......
之後就訓到暗無天日-.-
好彩搭9果陣都醒到......
早會晨讀講廢話=.=""
之後去週會....
又係廢話.......
呀sir超勁....隔離班都理埋.......
中文 做個閱讀測驗.....都ok既......
化學 一如既往.......都係咁悶
英文 默書...無咩信心
lunch 大排檔......長妹同dom兄.......相信你地唔想我打出黎嫁啦XDDDD
數 你講緊咩呀???? XDDDD
經公 真係差d訓著
歷史 今堂真係奇蹟 竟然好專心 無訓教
放學 俾人笠左部nds黎玩 佢地玩到......校工都叫我地走 囧
去左7-11買野飲......無咩特別.....歸家去!!
今日係咁多先~~~ |
| 發表時間:2007-10-30 09:35 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| bbq!! |
分類: 未分類 |
今日11點起身,之後去左新街市買野去bbq@@ 定bba XD
買完之後就去大尾督燒啦.....
去到果時大約2點半
4點先開始燒 囧
多人嘛....要慢慢搵爐==
全部得我一個係細路-.-
同佢地一齊燒悶到爆
燒到咁上下就玩nds!!
玩到無電
就聽下歌咁啦
飲左4支野飲=.="""
實肥左=.=
去到10點閃人~~
搭75k番大墟搭左半粒鐘
行番家行左3個字
番到家第一時間沖涼@@
一沖完就打e篇野XDDDD
今日係咁多先~~~ |
| 發表時間:2007-10-27 11:15 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 第一日開張!! |
分類: 未分類 |
今日係我第一次打日記既......但係我未必日日打.....請多多見諒a_a
今日番到去早會.......
有個咩既校服檢查,之後我地個偉大既班主任黎睇我地啦........
期間.....呀dom唔識夾髮夾@@""""" 我同呀長笑死==
查完之後.....番班房~~
家政 yo MJ唔記得帶番我條圍裙番黎@@ (其實我都預左佢係唔記得帶番黎的=.=""")
煮野食......薯蓉@@ 都幾好食 落毒XDDD
中文 日日都叫我答佢問題.....今日都唔例外......次次都中我同EDDIE=.= KEN梁同玲玲姐就有80%中既....不過佢地今日無中 A_A
電腦 打字 差4個先合格=.= 打d字係我有生以黎我都未見過的= ="""
打完之後狂轉書 @@ 不過俾人叫我唔好轉 都係電腦書易轉好多@@
lunch 去金源食.....無咩特別 去追數XDD
數學 係咁講筆記.....悶到死
會計 e堂真係嚇死- -""" 同eddie挑挑下機ms ng走埋黎=.= 搞到我要將部nds收落椅下面=.= (果櫃桶無位=.="""")
之後好彩佢見唔到=.="" 成班爆笑我同eddie=.="" 勁樣衰A_A
歷史 哈哈.....e堂可以名正言順咁打機啦......哈哈....都係輸左俾eddie=.=""" 唔識玩嘛=.=
放學歸家 途中俾我見到某d人 傾左陣 玩左陣 之後回家
今日係咁多先~~~ |
| 發表時間:2007-10-26 07:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|