我都好似好耐無打過blog啦~~
班主任課 有姑娘黎左 又講d咩火熱計劃..... ok好玩既 晒你冷XD"""
中文 睇人地tsa果d小組討論.....笑死 對流 <=== 叫你講地理咩Orz""
小息 坐埋一二邊望著隻"牛" 好開心and悲傷....... <-----矛盾?? 不!!!因為我愛佢,所以開心 因為我唔可以愛佢同同埋佢一齊,所以悲傷.................
化學 好多人唱歌-.-"" 我獨自回想隻"牛"既一舉一動......會心微笑.........無理胡sir講緊咩......其實聽唔聽都無分別.....佢都係望著本書一字不漏咁讀番出黎.........我自己睇都得啦........
英文 默書 唔食蛋偷緊笑 我都係繼續愛在記憶中找"牛" =.="""
lunch cm文知了~~~不過我都係知你知嫁啦-.- 我d動作咁明顯@@" 找牛找牛找牛找牛找牛找牛找牛找牛!!! 好型仔呀~~~~
番到去學校同福頭"傾計"終於力保到我唔駛俾佢扣分,其實道理起我到,佢打橫黎扣之嘛-.-"" 之後等蕃,余sir同佢講左n咁耐,打埋鐘都唔放佢走@@,最後我同dom佢地俾珍珍迫左上班房=.=""
數 終於有一堂我係可以由頭聽書聽到落尾 有好既開始.......
EPA 溫番d野 都ok咁渡過~~~
歷史 甘甘無番 成堂同人"咬"手瓜~~ 痛-.-"" 咬羸左3蚊XD"""
聯課 好似去左做社會服務令咁-.-""
牛兄呀 牛兄呀-.-"" 又要等十幾日先可以見面....... 你知我的心有多痛嗎???
我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~
|