偶然一記~
延伸記憶的一處

回憶逝去的歲月
bo10241993
暱稱: 死傻BO
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
回到yy2
中六的第1週
謝謝你們 =]
9月1了
暑假?!?!?!?!?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
死傻dom
死傻yan
死傻蕃
2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


~~~ 分類: 未分類

 聽日就有牛睇啦~~~~~
期待~~~~

發表時間:2008-03-30 08:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


好掛著隻"牛"呀.... 分類: 未分類

我都好似好耐無打過blog啦~~

班主任課    有姑娘黎左   又講d咩火熱計劃..... ok好玩既   晒你冷XD"""

中文   睇人地tsa果d小組討論.....笑死   對流 <=== 叫你講地理咩Orz""

小息   坐埋一二邊望著隻"牛"  好開心and悲傷.......  <-----矛盾?? 不!!!因為我愛佢,所以開心   因為我唔可以愛佢同同埋佢一齊,所以悲傷.................

化學   好多人唱歌-.-""  我獨自回想隻"牛"既一舉一動......會心微笑.........無理胡sir講緊咩......其實聽唔聽都無分別.....佢都係望著本書一字不漏咁讀番出黎.........我自己睇都得啦........

英文   默書   唔食蛋偷緊笑   我都係繼續愛在記憶中找"牛" =.="""  

lunch   cm文知了~~~不過我都係知你知嫁啦-.- 我d動作咁明顯@@"  找牛找牛找牛找牛找牛找牛找牛找牛!!! 好型仔呀~~~~
番到去學校同福頭"傾計"終於力保到我唔駛俾佢扣分,其實道理起我到,佢打橫黎扣之嘛-.-""  之後等蕃,余sir同佢講左n咁耐,打埋鐘都唔放佢走@@,最後我同dom佢地俾珍珍迫左上班房=.=""

數   終於有一堂我係可以由頭聽書聽到落尾    有好既開始.......

EPA   溫番d野   都ok咁渡過~~~

歷史   甘甘無番   成堂同人"咬"手瓜~~ 痛-.-""  咬羸左3蚊XD"""

聯課   好似去左做社會服務令咁-.-""

 

牛兄呀  牛兄呀-.-"" 又要等十幾日先可以見面....... 你知我的心有多痛嗎???

我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~我要牛呀~

 

發表時間:2008-03-20 09:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天


2008-03-14 分類: 未分類

 唉    一招早    唔好提=.="""   拎著雞翼,等左某人3個字多d-.-""" 

番到去班房坐左都唔知有無2分鐘就話落去上車-.-"""  (早知遲2分鐘先番學啦)
上到車  唔見呀長同隻"牛"   打俾隻"牛"又唔開機.....(咁你買部電話黎做咩-.-" 需要你果時又唔開機-.-""""""")
之後打俾呀長~~~~叫佢地快d番黎   

過左唔知幾耐,佢地番到黎    佢地一上車   架車就開~~~~
好似坐左成粒幾鐘就到    去到間藍色既士多~~  魚蛋真係失策-.-"""之後佢地d對答好好笑~~~
傾掂晒d野,就去燒野食    我地一路燒果陣   我地又見到林chi俾人"十一"國聯軍夾攻XDDDD 俾人係咁撥沙~~~
我燒野食一向都係釣勝於魚嫁啦~~~~so我燒左好多野........俾人食XD  魚蛋食得我燒既野最多@o@  好似食左我3隻定4隻雞翼@@"""燒左一陣  見到3a既人係咁玩水槍   之後我地又去買去玩~"~  好癲-.-   濕晒~~~ 
之後玩砌沙堆~~~  同潮漲博鬥-.-"""  好彩我地勝左團結   最後同潮水打平手~"~  我地玩到無聊之後整散佢>"<  所以就平手XD
砌既途中-.-  成身都濕晒同埋成身沙   唉-.-""  又無得換喎........慘

之後影左陣相   一路行海邊   浪一打上黎就好爽~~~~

番到去無無聊聊左一陣  飲酒XD""   好high  好彩未至於醉   無講d你地唔知得既野出黎XD"""   偷影到好出神入化  呀dom你地係得既XDDDDDDD

再影班相   之後閃   上車番去    d酒發緊出黎   好想訓~~~~

又粒幾鐘之後就番到學校   行多陣就閃

3B既同學仔~~~~

記唔記得今日魚蛋講左句咩名句呢@@?

就係

余sir::"吊者",凌空也!

發表時間:2008-03-14 07:00 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


2008-03-08 分類: 未分類

踩單車出馬鞍山-.-
比上次快左
好攰==

好短的一次XDDDD

發表時間:2008-03-08 09:21 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


2008-03-03 分類: 未分類

番到去聽反性暴力既講座  <------無聊的,咁就晒左一堂

中文   魚蛋交低佢既"班"後事XDDD  聽日佢唔番~"~ 話咩出去上堂喎  聽日要作文=.="""

小息   都係果一樣例牌的動作   不須多講=.="""

化學   訓唔到.....之後好似話做實驗   都唔知做咩

英文    廢的一堂    有人壯烈犧牲-,-  俾人畫花面XDDDD  好可惜@@""

lunch   見唔到隻野未見真人囉XDDDDDD   happy!!!

數學    都叫明佢講緊咩既........

經公   ok好過啦e堂   又要做豬皮牛雜    我地個題目仲係要最難既     去死吧.......

歷史   講希特拉   好專心聽書XDDDD"""

放左學~~~~又係起學校都唔知做d咩野之後先番家=.=""" 

真係好想留起學校.........

發表時間:2008-03-03 07:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]