偶然一記~
延伸記憶的一處

回憶逝去的歲月
bo10241993
暱稱: 死傻BO
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回到yy2
中六的第1週
謝謝你們 =]
9月1了
暑假?!?!?!?!?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
死傻dom
死傻yan
死傻蕃
2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


2007-11-23 分類: 未分類

今次我算...我忍你...反正都忍左你大半年...唔爭在今次....我話緊邊個?? 心照啦.....不過我覺得你係唔知我嬲緊你d咩...因為係你無意間既態度激到我...我話你知...唔該你注意下你對著我果陣既態度!!!!!!我係你個同學,唔係你呀四,ok??
唔好以為我理番你就以為無野,我話俾你知,我理番你唔代表唔嬲你!!!

發表時間:2007-11-23 11:35 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


2007-11-21 分類: 未分類

早會.....一個字    悶

家政....整咩咩杏仁酥皮...都ok唔錯既....

小息   平淡中渡過~~~

中文    肥周代.....中文變中史@@""

電腦    hea下hea下就過左啦

lunch   同永永豬去左新興食~~~

數   悶.....俾人屈我無改正.....出到去話比佢聽我有改....佢自己都改左我個改正= =""岩晒......又話我無改=.=""無奈

企業"耳"會計    又係無咩發生....俾人話我食糖@@""

歷史  無咩特別

放左學....同ilam傾左陣...買左d野...歸家!!!

明天......................................................................................................有d事發生!!

發表時間:2007-11-21 06:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


2007-11-15 分類: 未分類

番到班房.....
見到2個衛生署既姑娘~~~
又講埋果d爛gag=.=

中文   講誦經讀經..........

小息   無野做

化學   29/33  ok啦  意料之外的高分=.=

英   悶死人咩=.=  唔合格=.=  20/50

lunch   又係果度- -  不過唔見左呀長同永永pig@@

數   ms無番  yo!!!  同jenjen鋤dee.....呀sir一黎就包剪鎚 (唔識打,用著先啦= =)

經公   出奇的合格~~~  74/100   派晒啦.....淨係得英文一科唔合格=.=""" 咁難得電腦合格...就係衰英文a_a

歷史   專心上堂.......幾好笑

聯課......好多菜= =""""""今晚+送= ="""

之後去番班房同魚蛋開生日會,佢一黎就唱生日歌,起度扮晒野= ="""一早就知啦你,又話知少少= ="""
送野....唔知佢聽日會唔會著番黎呢@@"""
之後....食野....不過....我無食@@ 要食呀媽果餐嘛XDDD 淨飲野.....偷影XDDD
臨走都俾人投訴XDDD 笑唔出....果樣勁好笑= ="""成個傻仔咁XDDDD
落樓梯,又話Z形咁行= ="""導遊淆= =""結果無咁行.....
不過去到1樓真係好黑= =,但係...真係唔明有咩咁恐怖........成班人一齊行都驚 = ="""咁點樣自己一個行呀= ="",但係真係唔恐怖喎= =,仲幾有feel,幾好玩呀@@"

落到地下....成班友又嘈,雞lee起a房出緊黎....我地成班友即閃~~..梗係啦....想俾人投訴咩XDDDD

之後歸家~~~

係咁多先~~~~

發表時間:2007-11-15 07:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


2007-11-14 分類: 未分類

好眼訓呀今日...咩事呀~~~~

由於眼訓既關係....所以今日唔打blog著.......

發表時間:2007-11-14 08:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


2007-11-13 分類: 未分類

今招神咁早番學....
為咩??
咪就係為左篇小說囉= ="""
尋日唔記得帶番作文紙歸家......
搞到我要用電腦印左張野出黎番黎抄=.=   (係我自己作的....唔係網上抄=.="""你上網一定搵唔到果一篇野,因為我都無擺上網XD)
手都軟埋= ="""
唔想咁慘既.......
各位....記得要帶作文紙番屋企呀a_a"""""

測經公   ok咁啦~~~~死唔去掛=.="

家政  講工作紙......呀dom...你好野好野= =  我會記得(著)你既-,-

小息   踏盡油門去抄番篇文呀~~~~~好彩上佢堂之前抄得切姐~~~~

中文  派測驗  78分......ok啦- -""死人ken梁抄我果份抄到咁高分- -"""仲要全班第1= =""

電腦   無聽佢講過野掛~~~又好似有....咩LCD同CRT嘛- -""""

lunch   又係果度啦~~~仲有邊到姐@@""" 買珍寶珠食XD

數  發放邊疆~~~~~~不過都唔錯.....幾feel  訓左佢都見唔到XDDD

企業"耳"會計   食珍寶珠   ng都係唔理我既@@""

歷史  甘甘=.=""" 真空-.-  爆勁多爛gag- -" 仲要係好爛果一隻.......

放學   去左m記同永永pig  TM吹水   吹到5點半島歸家

俾個勁爛gag既思考題   你地一定聽過,唔係好信你地未聽過
小明同火車賽跑,點解小明會跑得快過架火車呢??   (提示:要用爛gag既角度先會諗到,dom兄一定識啦XDDDD)

係咁多先~~~~

發表時間:2007-11-13 08:55 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]