| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 23 日 星期五  |
| 2007-11-23 |
分類: 未分類 |
今次我算...我忍你...反正都忍左你大半年...唔爭在今次....我話緊邊個?? 心照啦.....不過我覺得你係唔知我嬲緊你d咩...因為係你無意間既態度激到我...我話你知...唔該你注意下你對著我果陣既態度!!!!!!我係你個同學,唔係你呀四,ok??
唔好以為我理番你就以為無野,我話俾你知,我理番你唔代表唔嬲你!!!
|
| 發表時間:2007-11-23 11:35 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 21 日 星期三  |
| 2007-11-21 |
分類: 未分類 |
早會.....一個字 悶
家政....整咩咩杏仁酥皮...都ok唔錯既....
小息 平淡中渡過~~~
中文 肥周代.....中文變中史@@""
電腦 hea下hea下就過左啦
lunch 同永永豬去左新興食~~~
數 悶.....俾人屈我無改正.....出到去話比佢聽我有改....佢自己都改左我個改正= =""岩晒......又話我無改=.=""無奈
企業"耳"會計 又係無咩發生....俾人話我食糖@@""
歷史 無咩特別
放左學....同ilam傾左陣...買左d野...歸家!!!
明天......................................................................................................有d事發生!! |
| 發表時間:2007-11-21 06:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
| 2007-11-15 |
分類: 未分類 |
番到班房.....
見到2個衛生署既姑娘~~~
又講埋果d爛gag=.=
中文 講誦經讀經..........
小息 無野做
化學 29/33 ok啦 意料之外的高分=.=
英 悶死人咩=.= 唔合格=.= 20/50
lunch 又係果度- - 不過唔見左呀長同永永pig@@
數 ms無番 yo!!! 同jenjen鋤dee.....呀sir一黎就包剪鎚 (唔識打,用著先啦= =)
經公 出奇的合格~~~ 74/100 派晒啦.....淨係得英文一科唔合格=.=""" 咁難得電腦合格...就係衰英文a_a
歷史 專心上堂.......幾好笑
聯課......好多菜= =""""""今晚+送= ="""
之後去番班房同魚蛋開生日會,佢一黎就唱生日歌,起度扮晒野= ="""一早就知啦你,又話知少少= ="""
送野....唔知佢聽日會唔會著番黎呢@@"""
之後....食野....不過....我無食@@ 要食呀媽果餐嘛XDDD 淨飲野.....偷影XDDD
臨走都俾人投訴XDDD 笑唔出....果樣勁好笑= ="""成個傻仔咁XDDDD
落樓梯,又話Z形咁行= ="""導遊淆= =""結果無咁行.....
不過去到1樓真係好黑= =,但係...真係唔明有咩咁恐怖........成班人一齊行都驚 = ="""咁點樣自己一個行呀= ="",但係真係唔恐怖喎= =,仲幾有feel,幾好玩呀@@"
落到地下....成班友又嘈,雞lee起a房出緊黎....我地成班友即閃~~..梗係啦....想俾人投訴咩XDDDD
之後歸家~~~
係咁多先~~~~ |
| 發表時間:2007-11-15 07:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 2007-11-14 |
分類: 未分類 |
好眼訓呀今日...咩事呀~~~~
由於眼訓既關係....所以今日唔打blog著....... |
| 發表時間:2007-11-14 08:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| 2007-11-13 |
分類: 未分類 |
今招神咁早番學....
為咩??
咪就係為左篇小說囉= ="""
尋日唔記得帶番作文紙歸家......
搞到我要用電腦印左張野出黎番黎抄=.= (係我自己作的....唔係網上抄=.="""你上網一定搵唔到果一篇野,因為我都無擺上網XD)
手都軟埋= ="""
唔想咁慘既.......
各位....記得要帶作文紙番屋企呀a_a"""""
測經公 ok咁啦~~~~死唔去掛=.="
家政 講工作紙......呀dom...你好野好野= = 我會記得(著)你既-,-
小息 踏盡油門去抄番篇文呀~~~~~好彩上佢堂之前抄得切姐~~~~
中文 派測驗 78分......ok啦- -""死人ken梁抄我果份抄到咁高分- -"""仲要全班第1= =""
電腦 無聽佢講過野掛~~~又好似有....咩LCD同CRT嘛- -""""
lunch 又係果度啦~~~仲有邊到姐@@""" 買珍寶珠食XD
數 發放邊疆~~~~~~不過都唔錯.....幾feel 訓左佢都見唔到XDDD
企業"耳"會計 食珍寶珠 ng都係唔理我既@@""
歷史 甘甘=.=""" 真空-.- 爆勁多爛gag- -" 仲要係好爛果一隻.......
放學 去左m記同永永pig TM吹水 吹到5點半島歸家
俾個勁爛gag既思考題 你地一定聽過,唔係好信你地未聽過
小明同火車賽跑,點解小明會跑得快過架火車呢?? (提示:要用爛gag既角度先會諗到,dom兄一定識啦XDDDD)
係咁多先~~~~ |
| 發表時間:2007-11-13 08:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|