偶然一記~
延伸記憶的一處

回憶逝去的歲月
bo10241993
暱稱: 死傻BO
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回到yy2
中六的第1週
謝謝你們 =]
9月1了
暑假?!?!?!?!?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
死傻dom
死傻yan
死傻蕃
2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


俾人串親朕=.=""" 分類: 未分類

今日番到去集隊
又係一大段廢話......

番到上去....頂=.=""""
俾魚sir串-,-"""
車~~~~
又唔係我擺既.....我只係擺左起我個位,個校工唔知做咩汁左佢之嘛=.=""""
我又唔信你會唔知大把人都係咁擺囉a_a"""""
黑仔~~~

測中史....
嘩......易到送分啦成份野=.=""" 咁耐以黎中史卷最送分既一次@@""""

art  唔記得帶圖=.=""  畫漫畫......

小息   極速抄功課@@"""""""

生物   23.4分......0.4無得進位

數      又講埋d唔明既野.......都唔知佢up咩=.=

英      又畫呀鵰兄@@""""  今次畫埋小龍女+嫦娥合體版@@"""""

lunch   金源是我家,lunch都搵它~~~~~   杯凍o水好甜呀= ="""""

英   做晒成張野@@"""" 好少可咁乖XDDDD

pe   排球@@"""  無咩特別   我左手梗係可以扣殺到啦=.= 不過殺得超差勁姐a_a   咦....超差勁@@"""  f.1 ms 張d口頭禪仲講緊@@"""" 真係好懷念佢教我英文既日子...........雖然係態變左少少XDDDDD 成日罰人抄書=.= 我當然無得幸免啦= = 仲要係頭號人物黎tim  最態變既一次係第7課+埋罰左廿幾次=.=  你無睇錯 係廿幾次= =""""  我仲好記得果課係講寵物  SPCA= ="""

放左學.....之後去禮堂測電腦~~~ 死~~~得~~~啦~~~ =.="" 好多唔識  挻收屍啦...........

飛番家去補習........慢慢釣魚~~~~

發表時間:2007-11-12 07:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


2007-11-09 分類: 未分類
頂......岩岩打完個blog部機自動重機啟動........正XX   個時間真係岩岩好啦....一打完就重新啟動=.="""""d野無晒  今日唔鬼打啦...無心情=.=

 

發表時間:2007-11-09 09:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


無題~~~ 分類: 未分類

今日番學.....
早會,無咩特別  溫書!!
測地埋@@

測完之後~~~
呀sir話domdom似小龍女~~~~
個人好cool~~~~~~~~~
外表斯文~~~內裹open 咪係佢e  d囉~~~~~
咦~~~
dom係小龍女....咁呀sir係咩呀@@
過兒??定呀鵰兄XDDDD
小龍女d武功勁大家都知嫁啦~~~~
我地要小心d小龍女呀...如果唔係佢無啦啦走火入魔既......
咁我地咪死於非命@@"""""

之後得番半堂中文堂
教黎都無用  <== 狗狗
之後狗狗俾呀sir串
講飛劍@@

小息  無咩特別

化學   溫書.....悶死.....又有好多句佢既至埋名言啦- -  好煩=.=

英  作文  奇蹟地可以即堂交到XD

lunch   金源.....咦....點解飲唔到既??  嘩  燒鵝加左價喎@@"""""
數錢時- -""我英明一世=.=就衰左起d錢手上= =數錯錢~~

數   好多人罰企~~~ 又奇蹟地無比人罰@@""""

經公   盛盛哥又係度細說陳年   都幾好笑~~~

歷史   打機!!!!  歷史測驗....都過得去啦.....39.5/50   無溫過書  考天才波......都算係咁啦"""""""

放學........小龍女~~~~呀sir又黎啦=.=   至衰我唔係呀dom....如果唔係~~~~我實回敬佢一句~~~ 鵰兄XDDDDDDD
之後...歸家去

係咁多先~~~~~  

發表時間:2007-11-07 06:23 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


賣旗 分類: 未分類

一早去左公園......
約左姐夫同艾琳9點....
9點3出發~~~
9點半起橋頭賣到第一支旗啦@""""
3個入面係我第一個賣到先XDDDDDDD

之後去左富善.....
永永豬做我part time~~~~
老屈左2個呀sir買旗@@  一個art個梁sir,仲有一個唔記得左佢係邊個-.-""
係富善賣完之後...仲去大中賣多陣....
不過大中d人好冷......好多到唔買...
之後去還旗袋...星展銀行~~~
撞到狗狗佢地....狗狗個旗袋.......少到=.="""""
之後去左m記食野啦.......同姐夫挑機=.=""
羸左....不過佢好似係讓緊我咁.....唔知佢啦=.=

之後飛的番家......訓陣....又去補習.......
補完再訓......之後出街食飯~~~~
哈哈...係唔係見我好早就打左呢~~~
因為我打完之後我就出街食飯啦~~~~~~~~~

係咁先啦~~~

發表時間:2007-11-03 05:52 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 2 日  星期五   陰天


心情真好@@ 分類: 未分類

番學.....
早會......
無咩特別

art  好煩呀佢=.= 留左成個小息....唔駛抄功課咩~~~~

生物   佢又做犯眾憎了.......不過今次都好左少少嫁啦

數  無留心聽佢講- -"""  面青口唇白- -""

英   都係無咩野做......好似留心左上堂咁....唔錯

lunch  去左金源食@@  發生左d不能說的秘密XDDDDDDDDDDDDDDD

英  都係無咩野做.......

pe  跳高.....無無聊聊咁就過左啦.......

之後上班房.....放低d野.....拎書.....
又發生左d承不能說的秘密的事@@"""""

走出班房....去拎旗袋@@.....晨咁早去=.=""""玩咩~~~

心情真好XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
面色紅潤XDDDDD

發表時間:2007-11-02 10:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]