| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
| 俾人串親朕=.=""" |
分類: 未分類 |
今日番到去集隊
又係一大段廢話......
番到上去....頂=.=""""
俾魚sir串-,-"""
車~~~~
又唔係我擺既.....我只係擺左起我個位,個校工唔知做咩汁左佢之嘛=.=""""
我又唔信你會唔知大把人都係咁擺囉a_a"""""
黑仔~~~
測中史....
嘩......易到送分啦成份野=.=""" 咁耐以黎中史卷最送分既一次@@""""
art 唔記得帶圖=.="" 畫漫畫......
小息 極速抄功課@@"""""""
生物 23.4分......0.4無得進位
數 又講埋d唔明既野.......都唔知佢up咩=.=
英 又畫呀鵰兄@@"""" 今次畫埋小龍女+嫦娥合體版@@"""""
lunch 金源是我家,lunch都搵它~~~~~ 杯凍o水好甜呀= ="""""
英 做晒成張野@@"""" 好少可咁乖XDDDD
pe 排球@@""" 無咩特別 我左手梗係可以扣殺到啦=.= 不過殺得超差勁姐a_a 咦....超差勁@@""" f.1 ms 張d口頭禪仲講緊@@"""" 真係好懷念佢教我英文既日子...........雖然係態變左少少XDDDDD 成日罰人抄書=.= 我當然無得幸免啦= = 仲要係頭號人物黎tim 最態變既一次係第7課+埋罰左廿幾次=.= 你無睇錯 係廿幾次= ="""" 我仲好記得果課係講寵物 SPCA= ="""
放左學.....之後去禮堂測電腦~~~ 死~~~得~~~啦~~~ =.="" 好多唔識 挻收屍啦...........
飛番家去補習........慢慢釣魚~~~~
|
| 發表時間:2007-11-12 07:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 2007-11-09 |
分類: 未分類 |
| 頂......岩岩打完個blog部機自動重機啟動........正XX 個時間真係岩岩好啦....一打完就重新啟動=.="""""d野無晒 今日唔鬼打啦...無心情=.=
|
| 發表時間:2007-11-09 09:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 7 日 星期三  |
| 無題~~~ |
分類: 未分類 |
今日番學.....
早會,無咩特別 溫書!!
測地埋@@
測完之後~~~
呀sir話domdom似小龍女~~~~
個人好cool~~~~~~~~~
外表斯文~~~內裹open 咪係佢e d囉~~~~~
咦~~~
dom係小龍女....咁呀sir係咩呀@@
過兒??定呀鵰兄XDDDD
小龍女d武功勁大家都知嫁啦~~~~
我地要小心d小龍女呀...如果唔係佢無啦啦走火入魔既......
咁我地咪死於非命@@"""""
之後得番半堂中文堂
教黎都無用 <== 狗狗
之後狗狗俾呀sir串
講飛劍@@
小息 無咩特別
化學 溫書.....悶死.....又有好多句佢既至埋名言啦- - 好煩=.=
英 作文 奇蹟地可以即堂交到XD
lunch 金源.....咦....點解飲唔到既?? 嘩 燒鵝加左價喎@@"""""
數錢時- -""我英明一世=.=就衰左起d錢手上= =數錯錢~~
數 好多人罰企~~~ 又奇蹟地無比人罰@@""""
經公 盛盛哥又係度細說陳年 都幾好笑~~~
歷史 打機!!!! 歷史測驗....都過得去啦.....39.5/50 無溫過書 考天才波......都算係咁啦"""""""
放學........小龍女~~~~呀sir又黎啦=.= 至衰我唔係呀dom....如果唔係~~~~我實回敬佢一句~~~ 鵰兄XDDDDDDD
之後...歸家去
係咁多先~~~~~ |
| 發表時間:2007-11-07 06:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 3 日 星期六  |
| 賣旗 |
分類: 未分類 |
一早去左公園......
約左姐夫同艾琳9點....
9點3出發~~~
9點半起橋頭賣到第一支旗啦@""""
3個入面係我第一個賣到先XDDDDDDD
之後去左富善.....
永永豬做我part time~~~~
老屈左2個呀sir買旗@@ 一個art個梁sir,仲有一個唔記得左佢係邊個-.-""
係富善賣完之後...仲去大中賣多陣....
不過大中d人好冷......好多到唔買...
之後去還旗袋...星展銀行~~~
撞到狗狗佢地....狗狗個旗袋.......少到=.="""""
之後去左m記食野啦.......同姐夫挑機=.=""
羸左....不過佢好似係讓緊我咁.....唔知佢啦=.=
之後飛的番家......訓陣....又去補習.......
補完再訓......之後出街食飯~~~~
哈哈...係唔係見我好早就打左呢~~~
因為我打完之後我就出街食飯啦~~~~~~~~~
係咁先啦~~~ |
| 發表時間:2007-11-03 05:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
| 心情真好@@ |
分類: 未分類 |
番學.....
早會......
無咩特別
art 好煩呀佢=.= 留左成個小息....唔駛抄功課咩~~~~
生物 佢又做犯眾憎了.......不過今次都好左少少嫁啦
數 無留心聽佢講- -""" 面青口唇白- -""
英 都係無咩野做......好似留心左上堂咁....唔錯
lunch 去左金源食@@ 發生左d不能說的秘密XDDDDDDDDDDDDDDD
英 都係無咩野做.......
pe 跳高.....無無聊聊咁就過左啦.......
之後上班房.....放低d野.....拎書.....
又發生左d承不能說的秘密的事@@"""""
走出班房....去拎旗袋@@.....晨咁早去=.=""""玩咩~~~
心情真好XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
面色紅潤XDDDDD |
| 發表時間:2007-11-02 10:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|