| |
今日lunch嘅時候,
正生同我地學校有籃球比賽>X<
呀!!!
我落左去操場睇比賽!
我前面個D高F.係到犯花痴.....
呃...其實呢~
佢地唔係好靚仔,不過好樣的!!
完全唔似有過問題嘅青少年>X<
好似普通青少年咁,
得閒讀書,得閒玩下籃球咁~
完完全全唔係唔似有問題加>口<b
可惜比賽到最後26:25,
我地won左.....
差一分炸>X<
唔低呀!!如果個罰球入左,
一定會win加正生 -W-
(25女,妳幫邊邊加.V.)
唉~
聽日有MATHS 統測呀.....
哀號~~~!!!!
好驚唔識做呀.V.!!!!
|
|