琴日去左尖沙咀, 呵呵!! 參加萬聖節party囉!! 嗯~ 玩到10點先完呀~ 番到TSW都11點喇~ 搞好哂D野都11:30喇~ 唉~ 今日仲唔夠訓tim呀~ 又味酒醒{好學生唔好飲酒呀!! 好喇~ 打到呢到先` post 相喇~ 遲Dpost係相簿到`