| |
今日我地四位公子,
又渡過了一日「愉快」的校園生活喇~
唉~
慘呀~ENG堂我地冇得坐埋一齊喇T^T
MISS調左趨地位,
一字排開......
XX的!!!不過無所謂,
我地一樣可以傾到計^.^
之後PE堂,要12分鐘跑呀!!!
我地跑後,咁就坐係張椅到喇~
四個一字排開,睇操場D人跑到死死下~
之後唔知邊個就講左句:我地好似係到睇緊戲~
呃…唔講唔覺一講就...我講:我地咁味似足公子囉!!
人地跑宛到我地跑喇……
12min後~死哂~
我地四公子就咁全軍覆沒了~
完全沒有當初的優雅~
換成行屍走欲……
|
|